vytisknout velikost písma Kupé Infiniti Q60 s výkonom vyše 400 koní ide proti BMW radu 4

Kupé BMW radu 4 má nového súpera. Infiniti Q60 ponúka v najsilnejšom prevedení výkon cez 400 koní.
Kupé Infiniti Q60 s výkonom vyše 400 koní ide proti BMW radu 4
Zoznam kapitol
  1. Infiniti Q60
  2. Fotogaléria: Infiniti Q60

Kupé Infiniti Q60 mieri priamo proti BMW radu 4, ako už naznačil minuloročný koncept. Tento rok zamieri nový model do predaja a dokonca bude k dispozicii aj s inteligentným pohonom všetkých kolies, ktorý v normálnych podmienkach posiela všetku silu na zadné kolesá, ale v prípade potreby vie rozdeliť výkon medzi nápravy v pomere 50:50.

infq60 (11).jpginfq60 (10).jpginfq60 (14).jpg
Ak je na vás šesťvalec s výkonom cez 400 koní veľa, môžete zvoliť slabšiu 300k verziu alebo dokonca len štvorvalec. Vždy ale dostanete sedemstupňový automat

Pod kapotou kupé Infiniti Q60 nájdete dva motory. Základ tvorí preplňovaný dvojlitrový štvorvalec Mercedes-Benz s výkonom 155 kW (211 k) v 5500 ot./min. a krútiacim momentom 350 Nm v 1500 ot./min. Nad ním potom stojí motor V6 3,0 l bi-turbo v dvoch výkonnostných verziách.

Tá slabšia ponúka výkon 224 kW v 6400 ot./min. a krútiaci moment 400 Nm v rozsahu 1600 až 5200 ot./min. Ak vám to príde málo, objednajte si zatiaľ najsilnejšie vyhotovenie tohto motora s výkonom 298 kW (405 k) v 6400 ot./min. a krútiacim momentom 475 Nm v 1600 až 5200 ot./min. Podľa Infiniti sa jedná o ich vlastný motor označený ako VR30, nie o jednotku od Mercedesu.

Zaujímavosťou nového kupé od Infiniti je nastaviteľné elektrické riadenie s premenlivým prevodom. To si môže vodič prispôsobiť podľa svojich preferencií, alebo môže zvoliť niektorý z prednastavených režimov. Nové riadenie má vraj pôsobiť športovo a poskytovať viac spätnej väzby. Štvorvalec má štandardný elektromechanický posilňovač.

infq60 (22).jpginfq60 (24).jpginfq60 (25).jpg
Nové kupé Infiniti Q60 predstavil na autosalóne v Detroite sám šéf aliancie Renault-Nissan Carlos Ghosn

Vybrať si môžete z dvoch podvozkov, v ponuke je štandardný alebo športový. Ten športový potom môže byť vybavený elektromagnetickými tlmičmi. Samozrejme dostanete aj celú škálu bezpečnostných asistentov vrátane adaptívneho tempomatu a podobne.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

22. 9. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY