vytisknout velikost písma Kupé Infiniti Q60 s výkonom vyše 400 koní ide proti BMW radu 4

Kupé BMW radu 4 má nového súpera. Infiniti Q60 ponúka v najsilnejšom prevedení výkon cez 400 koní.
Kupé Infiniti Q60 s výkonom vyše 400 koní ide proti BMW radu 4
Zoznam kapitol
  1. Infiniti Q60
  2. Fotogaléria: Infiniti Q60

Kupé Infiniti Q60 mieri priamo proti BMW radu 4, ako už naznačil minuloročný koncept. Tento rok zamieri nový model do predaja a dokonca bude k dispozicii aj s inteligentným pohonom všetkých kolies, ktorý v normálnych podmienkach posiela všetku silu na zadné kolesá, ale v prípade potreby vie rozdeliť výkon medzi nápravy v pomere 50:50.

infq60 (11).jpginfq60 (10).jpginfq60 (14).jpg
Ak je na vás šesťvalec s výkonom cez 400 koní veľa, môžete zvoliť slabšiu 300k verziu alebo dokonca len štvorvalec. Vždy ale dostanete sedemstupňový automat

Pod kapotou kupé Infiniti Q60 nájdete dva motory. Základ tvorí preplňovaný dvojlitrový štvorvalec Mercedes-Benz s výkonom 155 kW (211 k) v 5500 ot./min. a krútiacim momentom 350 Nm v 1500 ot./min. Nad ním potom stojí motor V6 3,0 l bi-turbo v dvoch výkonnostných verziách.

Tá slabšia ponúka výkon 224 kW v 6400 ot./min. a krútiaci moment 400 Nm v rozsahu 1600 až 5200 ot./min. Ak vám to príde málo, objednajte si zatiaľ najsilnejšie vyhotovenie tohto motora s výkonom 298 kW (405 k) v 6400 ot./min. a krútiacim momentom 475 Nm v 1600 až 5200 ot./min. Podľa Infiniti sa jedná o ich vlastný motor označený ako VR30, nie o jednotku od Mercedesu.

Zaujímavosťou nového kupé od Infiniti je nastaviteľné elektrické riadenie s premenlivým prevodom. To si môže vodič prispôsobiť podľa svojich preferencií, alebo môže zvoliť niektorý z prednastavených režimov. Nové riadenie má vraj pôsobiť športovo a poskytovať viac spätnej väzby. Štvorvalec má štandardný elektromechanický posilňovač.

infq60 (22).jpginfq60 (24).jpginfq60 (25).jpg
Nové kupé Infiniti Q60 predstavil na autosalóne v Detroite sám šéf aliancie Renault-Nissan Carlos Ghosn

Vybrať si môžete z dvoch podvozkov, v ponuke je štandardný alebo športový. Ten športový potom môže byť vybavený elektromagnetickými tlmičmi. Samozrejme dostanete aj celú škálu bezpečnostných asistentov vrátane adaptívneho tempomatu a podobne.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

včera | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY