vytisknout velikost písma Kupé Infiniti Q60 s výkonom vyše 400 koní ide proti BMW radu 4

Kupé BMW radu 4 má nového súpera. Infiniti Q60 ponúka v najsilnejšom prevedení výkon cez 400 koní.
Kupé Infiniti Q60 s výkonom vyše 400 koní ide proti BMW radu 4
Zoznam kapitol
  1. Infiniti Q60
  2. Fotogaléria: Infiniti Q60

Kupé Infiniti Q60 mieri priamo proti BMW radu 4, ako už naznačil minuloročný koncept. Tento rok zamieri nový model do predaja a dokonca bude k dispozicii aj s inteligentným pohonom všetkých kolies, ktorý v normálnych podmienkach posiela všetku silu na zadné kolesá, ale v prípade potreby vie rozdeliť výkon medzi nápravy v pomere 50:50.

infq60 (11).jpginfq60 (10).jpginfq60 (14).jpg
Ak je na vás šesťvalec s výkonom cez 400 koní veľa, môžete zvoliť slabšiu 300k verziu alebo dokonca len štvorvalec. Vždy ale dostanete sedemstupňový automat

Pod kapotou kupé Infiniti Q60 nájdete dva motory. Základ tvorí preplňovaný dvojlitrový štvorvalec Mercedes-Benz s výkonom 155 kW (211 k) v 5500 ot./min. a krútiacim momentom 350 Nm v 1500 ot./min. Nad ním potom stojí motor V6 3,0 l bi-turbo v dvoch výkonnostných verziách.

Tá slabšia ponúka výkon 224 kW v 6400 ot./min. a krútiaci moment 400 Nm v rozsahu 1600 až 5200 ot./min. Ak vám to príde málo, objednajte si zatiaľ najsilnejšie vyhotovenie tohto motora s výkonom 298 kW (405 k) v 6400 ot./min. a krútiacim momentom 475 Nm v 1600 až 5200 ot./min. Podľa Infiniti sa jedná o ich vlastný motor označený ako VR30, nie o jednotku od Mercedesu.

Zaujímavosťou nového kupé od Infiniti je nastaviteľné elektrické riadenie s premenlivým prevodom. To si môže vodič prispôsobiť podľa svojich preferencií, alebo môže zvoliť niektorý z prednastavených režimov. Nové riadenie má vraj pôsobiť športovo a poskytovať viac spätnej väzby. Štvorvalec má štandardný elektromechanický posilňovač.

infq60 (22).jpginfq60 (24).jpginfq60 (25).jpg
Nové kupé Infiniti Q60 predstavil na autosalóne v Detroite sám šéf aliancie Renault-Nissan Carlos Ghosn

Vybrať si môžete z dvoch podvozkov, v ponuke je štandardný alebo športový. Ten športový potom môže byť vybavený elektromagnetickými tlmičmi. Samozrejme dostanete aj celú škálu bezpečnostných asistentov vrátane adaptívneho tempomatu a podobne.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY