Štúdia BrandZ Top 100 pre rok 2014 je realitou. Okrem toho, že je absolútne najhodnotnejšou značkou Google nasledovanou dvojicou Apple a IBM, možno z tohto zdroja vyčítať, ako na tom sú automobilky. Najhodnotnejšou značkou je Toyota, za ňou nasleduje BMW a Mercedes-Benz.
V celkovom poradí sa Toyota umiestnila na 26. mieste, pričom hodnota jej značky medziročne stúpla o 21%. Napriek tomu si pohoršila o tri priečky. Druhé BMW obsadilo 32. miesto (+7%, -8. miest v poradí). Nasleduje Mercedes-Benz ( 42. miesto, +20%, +1. miesto v poradí), Honda na 70. mieste, 84. je Ford a medzi TOP 100 celosvetovo najhodnotnejších značiek sa dostal ešte Nissan (90. miesto).
Tým je tiež dané poradie v kategórii automobiliek. Medzi najlepších desať výrobcov áut sa dostal ešte siedmy Volkswagen, ôsme Audi, deviaty Chevrolet a desiaty Hyundai.
Najviac automobilov predala Toyota (takmer desať miliónov), nasleduje GM a Volkswagen. Ford zažil podľa štúdie BrandZ najlepší rok vôbec, čo znamená viac ako päťdesiatpercentný nárast hodnoty jeho značky. To ho tiež katapultovalo do celkového TOP 100, kde predtým chýbal. Dobre sa darilo aj Chevroletu. Táto automobilka síce odchádza z Európy, ale v Amerike predala takmer dva milióny vozidiel, v Číne potom dosiahla na 650 000.
