vytisknout velikost písma Kto má lepší zvuk? Nový Ford GT alebo legendárne GT40?

Kto má lepší zvuk? Nový Ford GT alebo legendárne GT40?

Ford intenzívne testuje závodnú verziu svojho nového superšportu Ford GT. Ten sa ukázal v cestnej verzii tento rok v januári na autosalóne v Detroite a v júni potom bola počas 24 h Le Mans odhalená pretekárska verzia, s ktorou sa práve Ford do Le Mans vráti už budúci rok.

Teraz si môžeme vypočuť závodný Ford GT v akcii a pre porovnanie pridávame aj video starého Fordu GT40, ktorý v Le Mans vyhral štyrikrát za sebou v rokoch 1966 až 1969.

Len pripomíname, že zatiaľ čo legendárny Ford GT40 vsádzal na klasický atmosférický osemvalec, moderná reinkarnácia má preplňovaný šesťvalec 3,5 l. Sériová verzia má výkon "cez 600 koní", o sile pretekárskeho modelu sa ešte nič nevie.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY