vytisknout velikost písma Kov a drevo vás už nudí? Tak si do svojho Bentley objednajte kameň

Kov a drevo vás už nudí? Tak si do svojho Bentley objednajte kameň

Bentley je automobilka, ktorá vo veľkej miere používa ručnú výrobu, takže si jej zákazníci môžu navymýšlať v podstate čokoľvek. A Bentley im v tom vychádza v ústrety, čo dokazuje aj jedna aktuálne celkom zaujímavá novinka. Čo by ste povedali na kamenné obloženie palubnej dosky?

Samozrejme nikto nebude tesať kus kameňa, ktorý potom prilepí na palubnú dosku, to by nebolo dostatočne luxusné. Bentley používa ako zdroj bridlicu a kremenec pôvodom z indických lomov. Kamene sú ručne vyberané, následne rozdelené na malé kúsky, ktoré sú vytvrdené skleným vláknom a spojené živicou. Zvyšok už obstará ručné finálne tvarovanie a brúsenie. Všetko pod taktovkou divízie Mulliner. Výsledok je označovaný ako kamenná dyha.

Túto novinku si môžu do svojho auta objednať záujemcovia o modely Continental a Flying Spur. Na výber sú potom farby Galaxy, Autumn White, Terra Red a Cooper. Nič podobné zatiaľ v Bentley nebolo použité, no podľa tlačovej správy ide len o začiatok. Britská automobilka má s kamennou dyhou údajne veľké plány.

stone_1.jpgstone_2.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY