vytisknout velikost písma Kov a drevo vás už nudí? Tak si do svojho Bentley objednajte kameň

Kov a drevo vás už nudí? Tak si do svojho Bentley objednajte kameň

Bentley je automobilka, ktorá vo veľkej miere používa ručnú výrobu, takže si jej zákazníci môžu navymýšlať v podstate čokoľvek. A Bentley im v tom vychádza v ústrety, čo dokazuje aj jedna aktuálne celkom zaujímavá novinka. Čo by ste povedali na kamenné obloženie palubnej dosky?

Samozrejme nikto nebude tesať kus kameňa, ktorý potom prilepí na palubnú dosku, to by nebolo dostatočne luxusné. Bentley používa ako zdroj bridlicu a kremenec pôvodom z indických lomov. Kamene sú ručne vyberané, následne rozdelené na malé kúsky, ktoré sú vytvrdené skleným vláknom a spojené živicou. Zvyšok už obstará ručné finálne tvarovanie a brúsenie. Všetko pod taktovkou divízie Mulliner. Výsledok je označovaný ako kamenná dyha.

Túto novinku si môžu do svojho auta objednať záujemcovia o modely Continental a Flying Spur. Na výber sú potom farby Galaxy, Autumn White, Terra Red a Cooper. Nič podobné zatiaľ v Bentley nebolo použité, no podľa tlačovej správy ide len o začiatok. Britská automobilka má s kamennou dyhou údajne veľké plány.

stone_1.jpgstone_2.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY