Korózia sa týka aj moderných áut. Tu sú dôkazy

Roman  |  16. 04. 2015 18:59  |  [178.40.161.xxx]

konečne "rovný" článok čo sa nesnaží ísť po desaťročia omieľaných bludoch, ale reflektuje skutočný stav. Vďaka zaň!

Odpovedať  |   | 
jeremy  |  10. 05. 2015 14:18  |  [95.103.138.xxx]

korozii sa nevyhne v dnesnej dobre nikto...

Odpovedať  |   | 
fluidfilm  |  07. 09. 2015 10:01  |  [185.29.156.xxx]

Súhlasím, o auto akejkoľvek značky sa treba starať. Ľudia sa akosi príliš spoliehajú na výrobcom avizované garancie. Záleží na podmienka v akých sa auto používa a koľko jazdí na mokrých cestách a hlavne v zime keď sa vozovky solia.
Existujú však prípravky, ktoré zamedzia tvorbe korózie a oxidácii a tie treba používať aby sme nemuseli mať starosti s opravami a auto nám nezhrdzavie takže nebude ho treba tak skoro "vymeniť" za novšie.

Odpovedať  |   | 
Simon  |  08. 04. 2017 20:22  |  [178.40.155.xxx]

A ja som plánoval dorobiť zásterky za kolesa a ochranné listy ..nikde som nepočul o tom žeby to spôsobovalo koróziu .. ale je fakt prečo väčšina nových aut zásterky nemá ...

Odpovedať  |   | 
Lukáš  |  05. 05. 2017 22:56  |  [176.101.176.xxx]

Zásterky na nových autách nie sú preto, lebo to nevyžaduje EU. Pred vstupom do EU to bolo u nás zakotvené v zákone, takže každé v tej dobe vyrobené auto ich muselo mať. Myslím, že s koróziou to dnes nemá nič, každé moderné auto už má plastové podblatníky (vzadu je dokonca aj celoplastový nárazník) a uchytenie je vymyslené tak dômyselne a pritom jednoducho, aby sa voda nedostala kam nemá. Stručne povedané dnes sú všade plasty a tie nehrdzavejú.
Osobne to, že autá nemajú zásterky považujem za najväčšie svinstvo v hustej premávke za dažďa či mokrej vozovky. Okrem vody z oblohy vám na predné sklo fŕka aj bordel spod kolies auta pred vami. Za dažďa to až tak nevadí, v tej vode padajúcej zhora sa to stratí, ale keď je len mokro tak sa vám iba špiní okno a vy musíte častejšie používať ostrekovače aby ste pred seba videli.
Ďalšou nespornou výhodou zásterok je, že sa vám auto toľko nešpiní - stačí jemný jarný dáždik a všetky autá svetlejšej farby vyzerajú akoby na nich majitelia jazdili po roli...

Odpovedať  |   | 


Prihlásiť k odberu
Posielať príspevky na adresu:

´
Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY