vytisknout velikost písma Koniec dohadom. Nový Ford Focus RS má 350 koní

Koniec dohadom. Nový Ford Focus RS má 350 koní

Až do dnešného dňa to bolo stále len "asi", "zhruba" alebo "cez 315 koní". S tým je ale koniec. Ford konečne oznámil definitívny výkon pre nový Focus RS. Výsledok vyzerá veľmi sľubne. Nové RS totiž dostane 257 kW (350 koní).

Motor 2.3 EcoBoost sa do Focusu presťahoval z Mustangu, pričom pre ostrý hatchback bol ešte ďalej upravený. Iné je turbo, väčší je medzichladič stlačeného vzduchu, menilo sa aj sanie a výfuk. Na hlavu valcov bola použitá iná zliatina a blok valcov dostal pevnejšie vložky.

Nový Focus RS tak bude disponovať maximom 257 kW (350 koní) pri 6800 ot./min a vrcholom krútiaceho momentu 440 Nm, ktorý pôjde na všetky štyri kolesá v rozmedzí od 2000 do 4500 ot./min. Vďaka funkcii overboost ale môže motor vyprodukovať krátkodobo až 470 Nm.

Ford Focus RS novej generácie bolo možné videiť už niekoľkokrát. Počas tohto víkendu sa ale po prvý raz predstaví verejnosti priamo v akcii. Stane sa tak na festivale rýchlosti v Goodwoode.

Nový Ford Focus RS_1.jpgNový Ford Focus RS_2.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY