vytisknout velikost písma Konečná pre Lotus? Podľa Autocaru je Group Lotus PLC v konkurze

Konečná pre Lotus? Podľa Autocaru je Group Lotus PLC v konkurze

Spomínate si na parížsky autosalón v roku 2010? Lotus vtedy predstavil predvýrobne prevedenie novej generácie superšportu Esprit, pričom malo ísť o prvú zo šiestich noviniek. Lenže čoskoro sa ukázalo, že to nebude so sľubovanou ofenzívou tak žeravé. Pôvodný majiteľ Lotusu, malajský Proton, sa stal majetkom koncernu DRB-Hicom. Na jeseň minulého roka sa potom objavili informácie o tom, že Lotus prechádza auditom hospodárenia. Predstavitelia vyhlasovali, že upevňujú dlhodobé plány, ktoré sú prísne tajné.

Dnes britský Autocar zverejnil pre fanúšikov Lotusu veľmi zlú správu. Podľa HM Courts & Tribunals Service je spoločnosť Group Lotus PLC, ktorá zahŕňa divízie Lotus Cars, Lotus Motorsport a Lotus Engineering, v likvidácii. Iróniou osudu je fakt, že uplynulý víkend si pripísal tím Lotus F1 víťazstvo na GP Austrálie. Šéf spomínaného tímu tvrdí, že sa ich tieto problémy netýkajú, samotný Lotus potom situáciu nechce komentovať.

lotus_01.jpglotus2.jpg 
Zdroj: Autocar

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY