vytisknout velikost písma Koncern Volkswagen sa má vraj rozpadnúť na štyri holdingy

Koncern Volkswagen sa má vraj rozpadnúť na štyri holdingy

Zaujímavá správa prišla z Nemecka. Koncern Volkswagen sa teraz, po odchode Ferdinanda Piecha z čela dozornej rady, doslova otriasa v základoch. Má sa údajne rozpadnúť na štyri holdingy, čo má vraj decentralizovať štruktúru spoločnosti. So správou prišla agentúra Reuters.

Koncern by sa mal údajne rozdeliť na štyri čiastočne samostatné holdingy. Jeden bude obsahovať značky Volkswagen, Škoda a Seat a má ho viesť bývalý vysoký manažér BMW Herbert Diess.

Ďalší holding bude združovať značky Audi, Lamborghini a Ducati, tretí holding spojí značky MAN, Scania a Volkswagen Úžitkové vozidlá, a konečne štvrtý luxusné značky Porsche, Bugatti a Bentley.

Pokiaľ ide o holding, do ktorého spadá značka Škoda, má sa ho údajne týkať radikálne osekávanie nákladov spojené predovšetkým s výrobou, montážou a ľudskými zdrojmi. Volkswagen sa zatiaľ k správe nevyjadril. Akcie spoločnosti v reakcii na správu dnes oslabili o 2,58%.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

dnes | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY