vytisknout velikost písma Koncern Volkswagen sa má vraj rozpadnúť na štyri holdingy

Koncern Volkswagen sa má vraj rozpadnúť na štyri holdingy

Zaujímavá správa prišla z Nemecka. Koncern Volkswagen sa teraz, po odchode Ferdinanda Piecha z čela dozornej rady, doslova otriasa v základoch. Má sa údajne rozpadnúť na štyri holdingy, čo má vraj decentralizovať štruktúru spoločnosti. So správou prišla agentúra Reuters.

Koncern by sa mal údajne rozdeliť na štyri čiastočne samostatné holdingy. Jeden bude obsahovať značky Volkswagen, Škoda a Seat a má ho viesť bývalý vysoký manažér BMW Herbert Diess.

Ďalší holding bude združovať značky Audi, Lamborghini a Ducati, tretí holding spojí značky MAN, Scania a Volkswagen Úžitkové vozidlá, a konečne štvrtý luxusné značky Porsche, Bugatti a Bentley.

Pokiaľ ide o holding, do ktorého spadá značka Škoda, má sa ho údajne týkať radikálne osekávanie nákladov spojené predovšetkým s výrobou, montážou a ľudskými zdrojmi. Volkswagen sa zatiaľ k správe nevyjadril. Akcie spoločnosti v reakcii na správu dnes oslabili o 2,58%.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY