vytisknout velikost písma Koncepty Lada Vesta a XRay 2 se ukazují na prvních fotkách

Koncepty Lada Vesta a XRay 2 se ukazují na prvních fotkách

Autosalón v Moskve štartuje už zajtra. Vidieť tu budeme samozrejme domácu automobilka Lada, ktorá predstaví dve zaujímavé novinky. Menovite ide o sedan Vesta a druhé vydanie konceptu XRay. Obe novinky si môžeme už teraz pozrieť na prvých fotografiách.

Podľa predbežných informácií je Vesta dlhá 4,35 m, pričom rázvor náprav dosahuje na 2,65 m. Platforma, na ktorej vozidlo stojí, má údajne pôvod u ruskej automobilky, ostatná základná technika by mala pochádzať z Renaultu Mégane. Do predaja sa sériová verzia dostane už budúci rok.

Finálne prevedenie crossoveru odvodeného od štúdie XRay 2 bude nasledovať Vestu začiatkom roka 2016. Pôjde o päťdverový automobil, ktorý bude o niečo menší ako nový sedan. Bližšie informácie môžeme očakávať v nasledujúcich hodinách.

vesta_2.jpgvesta_1.jpgvesta_3.jpgvesta_4.jpg
Zdroj: Carscoops

 

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY