vytisknout velikost písma Koncept Volkswagen Tristar vám urobí aj kávu

Koncept Volkswagen Tristar vám urobí aj kávu
Zoznam kapitol
  1. Koncept Volkswagen Tristar
  2. Koncept Volkswagen Tristar: Fotogaléria

Kávovar je nutnosť, obzvlášť pri práci žurnalistov. Jeden nedávny výskum dokonca ukázal, že novinári vypijú najviac kávy zo všetkých povolaní vôbec. Volkswagen Tristar, ktorý sa zatiaľ predstavil ako koncept na výstave komerčných vozidiel v Hanoveri, by bol v tom prípade ideálnym služobným autom do našej redakcie. Má totiž zabudovaný kávovar. A tiež dvadsaťpalcový tablet, ale kávovar je dôležitejší.

vw tristar (5).jpgvw tristar (6).jpg
Tristar je koncept terénneho pick-upu s luxusnou kabínou

Taká vymoženosť bývala kedysi vyhradená len autám Rolls-Royce. Nedávno s tým, ale v trochu menšom meradle, prišiel aj Fiat 500L. Volkswagen myšlienku čerstvej kávy neopúšťa a tento nápad sa v dodávkach určite uchytí. Navyše celá zástavba vyzerá ako pripravená k sériovej výrobe.

Ale teraz už rýchlo k samotnému konceptu Tristar. Ten vznikol ako oslava tridsiatich rokov od predstavenia Volkswagenu Syncro. Ten čas ale letí... VW Tristar jazdí na o 30 mm zdvihnutom podvozku a balónových gumách s terénnym vzorom, ale keď si tieto trochu prehnané detaily odmyslíme, vlastne sa pozeráme na celkom zaujímavý pracovný pick-up, ktorý ako by bol pripravený k sériovej výrobe.

vw tristar (7).jpgvw tristar (8).jpg
Posádka môže posedieť pri stolíku a dokonca si aj uvariť kávu priamo na palube

Pod kapotou je štvorvalec 2.0 Bi-TDI s výkonom 150 kW (204 k) a krútiacim momentom 450 Nm. Silu prenáša na všetky kolesá sedemstupňová automatická prevodovka DSG. Koncept sa údajne dostane na stovku za desať sekúnd a rozbehne sa až na 185 km/h.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY