vytisknout velikost písma Koncept Volkswagen Tristar vám urobí aj kávu

Koncept Volkswagen Tristar vám urobí aj kávu
Zoznam kapitol
  1. Koncept Volkswagen Tristar
  2. Koncept Volkswagen Tristar: Fotogaléria

Kávovar je nutnosť, obzvlášť pri práci žurnalistov. Jeden nedávny výskum dokonca ukázal, že novinári vypijú najviac kávy zo všetkých povolaní vôbec. Volkswagen Tristar, ktorý sa zatiaľ predstavil ako koncept na výstave komerčných vozidiel v Hanoveri, by bol v tom prípade ideálnym služobným autom do našej redakcie. Má totiž zabudovaný kávovar. A tiež dvadsaťpalcový tablet, ale kávovar je dôležitejší.

vw tristar (5).jpgvw tristar (6).jpg
Tristar je koncept terénneho pick-upu s luxusnou kabínou

Taká vymoženosť bývala kedysi vyhradená len autám Rolls-Royce. Nedávno s tým, ale v trochu menšom meradle, prišiel aj Fiat 500L. Volkswagen myšlienku čerstvej kávy neopúšťa a tento nápad sa v dodávkach určite uchytí. Navyše celá zástavba vyzerá ako pripravená k sériovej výrobe.

Ale teraz už rýchlo k samotnému konceptu Tristar. Ten vznikol ako oslava tridsiatich rokov od predstavenia Volkswagenu Syncro. Ten čas ale letí... VW Tristar jazdí na o 30 mm zdvihnutom podvozku a balónových gumách s terénnym vzorom, ale keď si tieto trochu prehnané detaily odmyslíme, vlastne sa pozeráme na celkom zaujímavý pracovný pick-up, ktorý ako by bol pripravený k sériovej výrobe.

vw tristar (7).jpgvw tristar (8).jpg
Posádka môže posedieť pri stolíku a dokonca si aj uvariť kávu priamo na palube

Pod kapotou je štvorvalec 2.0 Bi-TDI s výkonom 150 kW (204 k) a krútiacim momentom 450 Nm. Silu prenáša na všetky kolesá sedemstupňová automatická prevodovka DSG. Koncept sa údajne dostane na stovku za desať sekúnd a rozbehne sa až na 185 km/h.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY