vytisknout velikost písma Koncept Volkswagen Tristar vám urobí aj kávu

Koncept Volkswagen Tristar vám urobí aj kávu
Zoznam kapitol
  1. Koncept Volkswagen Tristar
  2. Koncept Volkswagen Tristar: Fotogaléria

Kávovar je nutnosť, obzvlášť pri práci žurnalistov. Jeden nedávny výskum dokonca ukázal, že novinári vypijú najviac kávy zo všetkých povolaní vôbec. Volkswagen Tristar, ktorý sa zatiaľ predstavil ako koncept na výstave komerčných vozidiel v Hanoveri, by bol v tom prípade ideálnym služobným autom do našej redakcie. Má totiž zabudovaný kávovar. A tiež dvadsaťpalcový tablet, ale kávovar je dôležitejší.

vw tristar (5).jpgvw tristar (6).jpg
Tristar je koncept terénneho pick-upu s luxusnou kabínou

Taká vymoženosť bývala kedysi vyhradená len autám Rolls-Royce. Nedávno s tým, ale v trochu menšom meradle, prišiel aj Fiat 500L. Volkswagen myšlienku čerstvej kávy neopúšťa a tento nápad sa v dodávkach určite uchytí. Navyše celá zástavba vyzerá ako pripravená k sériovej výrobe.

Ale teraz už rýchlo k samotnému konceptu Tristar. Ten vznikol ako oslava tridsiatich rokov od predstavenia Volkswagenu Syncro. Ten čas ale letí... VW Tristar jazdí na o 30 mm zdvihnutom podvozku a balónových gumách s terénnym vzorom, ale keď si tieto trochu prehnané detaily odmyslíme, vlastne sa pozeráme na celkom zaujímavý pracovný pick-up, ktorý ako by bol pripravený k sériovej výrobe.

vw tristar (7).jpgvw tristar (8).jpg
Posádka môže posedieť pri stolíku a dokonca si aj uvariť kávu priamo na palube

Pod kapotou je štvorvalec 2.0 Bi-TDI s výkonom 150 kW (204 k) a krútiacim momentom 450 Nm. Silu prenáša na všetky kolesá sedemstupňová automatická prevodovka DSG. Koncept sa údajne dostane na stovku za desať sekúnd a rozbehne sa až na 185 km/h.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY