vytisknout velikost písma Koncept Volkswagen Tristar vám urobí aj kávu

Koncept Volkswagen Tristar vám urobí aj kávu
Zoznam kapitol
  1. Koncept Volkswagen Tristar
  2. Koncept Volkswagen Tristar: Fotogaléria

Kávovar je nutnosť, obzvlášť pri práci žurnalistov. Jeden nedávny výskum dokonca ukázal, že novinári vypijú najviac kávy zo všetkých povolaní vôbec. Volkswagen Tristar, ktorý sa zatiaľ predstavil ako koncept na výstave komerčných vozidiel v Hanoveri, by bol v tom prípade ideálnym služobným autom do našej redakcie. Má totiž zabudovaný kávovar. A tiež dvadsaťpalcový tablet, ale kávovar je dôležitejší.

vw tristar (5).jpgvw tristar (6).jpg
Tristar je koncept terénneho pick-upu s luxusnou kabínou

Taká vymoženosť bývala kedysi vyhradená len autám Rolls-Royce. Nedávno s tým, ale v trochu menšom meradle, prišiel aj Fiat 500L. Volkswagen myšlienku čerstvej kávy neopúšťa a tento nápad sa v dodávkach určite uchytí. Navyše celá zástavba vyzerá ako pripravená k sériovej výrobe.

Ale teraz už rýchlo k samotnému konceptu Tristar. Ten vznikol ako oslava tridsiatich rokov od predstavenia Volkswagenu Syncro. Ten čas ale letí... VW Tristar jazdí na o 30 mm zdvihnutom podvozku a balónových gumách s terénnym vzorom, ale keď si tieto trochu prehnané detaily odmyslíme, vlastne sa pozeráme na celkom zaujímavý pracovný pick-up, ktorý ako by bol pripravený k sériovej výrobe.

vw tristar (7).jpgvw tristar (8).jpg
Posádka môže posedieť pri stolíku a dokonca si aj uvariť kávu priamo na palube

Pod kapotou je štvorvalec 2.0 Bi-TDI s výkonom 150 kW (204 k) a krútiacim momentom 450 Nm. Silu prenáša na všetky kolesá sedemstupňová automatická prevodovka DSG. Koncept sa údajne dostane na stovku za desať sekúnd a rozbehne sa až na 185 km/h.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY