vytisknout velikost písma Koncept Vision Gran Turismo ukazuje budúci dizajn vozidiel Bugatti

Bugatti chce umožniť aj svojim "menej majetným" fanúšikom jazdu v exkluzívnom aute aspoň týmto spôsobom. Pod kapotou konceptu je upravený šestnásťvalec z Veyronu s výkonom až 1500 koní.
Koncept Vision Gran Turismo ukazuje budúci dizajn vozidiel Bugatti
Zoznam kapitol
  1. Bugatti Vision Gran Turismo
  2. Fotogaléria: Bugatti Vision Gran Turismo

Automobilka Bugatti, ktorá patrí pod koncern Volkswagen, priviezla do Frankfurtu koncept Vision Gran Turismo, čo nie je nič iné ako reálne stvárnenie virtuálneho závodného auta určeného pre konzoly a simulátor Gran Turismo. Čoskoro bude na stiahnutie zadarmo.

Screen Shot 2015-09-14 at 20.10.38.pngScreen Shot 2015-09-14 at 20.10.54.pngVirtuálny koncept Vision Gran Turismo sa dočkal svojej reálnej podoby. Automobilka na ňom predstavuje nový dizajnový jazyk, ktorý sa prejaví na nástupcovi Veyronu

Bugatti chce umožniť aj svojim "menej majetným" fanúšikom jazdu v exkluzívnom aute aspoň týmto spôsobom, aby nebol zážitok z vozidla Bugatti vyhradený iba hŕstke automobilových fajnšmekrov s neobmedzeným rozpočtom. Len tak mimochodom sa tiež v koncepte naznačuje budúci dizajnový jazyk značky a nástupca Veyronu z neho bude priamo vychádzať.

Pod kapotou konceptu je upravený šestnásťvalec z Veyronu s výkonom až 1500 koní a aj keď je chápaný ako pretekárske auto s prítlakom (a teda vyšším aerodynamickým odporom), aktívna aerodynamika a zadné krídlo so systémom DRS umožní prekonať métu 400 km/h.

Screen Shot 2015-09-14 at 20.11.30.png
Koncept predstavil šéf Bugatti a Bentley Wolfgang Dürheimer

Pri návrhu projektu sa nenechali inžinieri zväzovať nejakými regulami organizácie FIA ohľadom použitej techniky a motorov. Vlastne len dodržali požiadavky na bezpečnosť, takže auto má ochrannú klietku, hasiaci systém a podobne. Vraj by mohlo byť na okruhu La Sarthe, kde sa jazdí 24 h Le Mans, rovnako rýchle ako špeciály triedy LMP1.

bugatti (14).jpgbugatti (1).jpgbugatti (10).jpg

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY