vytisknout velikost písma Koncept Vision Gran Turismo ukazuje budúci dizajn vozidiel Bugatti

Bugatti chce umožniť aj svojim "menej majetným" fanúšikom jazdu v exkluzívnom aute aspoň týmto spôsobom. Pod kapotou konceptu je upravený šestnásťvalec z Veyronu s výkonom až 1500 koní.
Koncept Vision Gran Turismo ukazuje budúci dizajn vozidiel Bugatti
Zoznam kapitol
  1. Bugatti Vision Gran Turismo
  2. Fotogaléria: Bugatti Vision Gran Turismo

Automobilka Bugatti, ktorá patrí pod koncern Volkswagen, priviezla do Frankfurtu koncept Vision Gran Turismo, čo nie je nič iné ako reálne stvárnenie virtuálneho závodného auta určeného pre konzoly a simulátor Gran Turismo. Čoskoro bude na stiahnutie zadarmo.

Screen Shot 2015-09-14 at 20.10.38.pngScreen Shot 2015-09-14 at 20.10.54.pngVirtuálny koncept Vision Gran Turismo sa dočkal svojej reálnej podoby. Automobilka na ňom predstavuje nový dizajnový jazyk, ktorý sa prejaví na nástupcovi Veyronu

Bugatti chce umožniť aj svojim "menej majetným" fanúšikom jazdu v exkluzívnom aute aspoň týmto spôsobom, aby nebol zážitok z vozidla Bugatti vyhradený iba hŕstke automobilových fajnšmekrov s neobmedzeným rozpočtom. Len tak mimochodom sa tiež v koncepte naznačuje budúci dizajnový jazyk značky a nástupca Veyronu z neho bude priamo vychádzať.

Pod kapotou konceptu je upravený šestnásťvalec z Veyronu s výkonom až 1500 koní a aj keď je chápaný ako pretekárske auto s prítlakom (a teda vyšším aerodynamickým odporom), aktívna aerodynamika a zadné krídlo so systémom DRS umožní prekonať métu 400 km/h.

Screen Shot 2015-09-14 at 20.11.30.png
Koncept predstavil šéf Bugatti a Bentley Wolfgang Dürheimer

Pri návrhu projektu sa nenechali inžinieri zväzovať nejakými regulami organizácie FIA ohľadom použitej techniky a motorov. Vlastne len dodržali požiadavky na bezpečnosť, takže auto má ochrannú klietku, hasiaci systém a podobne. Vraj by mohlo byť na okruhu La Sarthe, kde sa jazdí 24 h Le Mans, rovnako rýchle ako špeciály triedy LMP1.

bugatti (14).jpgbugatti (1).jpgbugatti (10).jpg

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY