vytisknout velikost písma Koncept Toyota S-FR je vlastne GT86 v ešte menšom balení

Dizajn necelé štyri metre dlhého kupé pripomína nedávny "facelift" Toyoty GT86 pre japonský trh. Toyota zatiaľ nešpecifikuje, čo má koncept S-FR pod kapotou.
Koncept Toyota S-FR je vlastne GT86 v ešte menšom balení
Zoznam kapitol
  1. Toyota S-FR
  2. Fotogaléria: Toyota S-FR

Ak vám príde kupé Toyota GT86 príliš veľké a ťažké, ale stále chcete klasickú zadokolku, počkajte si na produkčnú verziu konceptu Toyota S-FR. Ten sa ukáže na autosalóne v Tokiu a aj keď automobilka výrobu nepotvrdila, vyzerá auto celkom nádejne a uveriteľne.

toyota s-fr (26).jpgtoyota s-fr (27).jpgtoyota s-fr (13).jpgKompaktných zadokoliek s hmotnosťou pod jednu tonu nie je nikdy dosť. Koncept Toyoty F-RS má aj určitú nádej na sériovú výrobu. Otázka je, či by sa vozil aj do Európy

Dizajn necelé štyri metre dlhého kupé pripomína nedávny "facelift" Toyoty GT86 pre japonský trh, ktorý sa volal GT86 Style Cb. Na rozdiel od legendárnych áut Kei je toto "veľké" auto, dokonca sa do neho zmestia aj štyria ľudia. No, je pravda, že Japonci mali vždy o optimálnom priestore pre štyroch dospelých trochu inú predstavu ako my...

Toyota zatiaľ nešpecifikuje, čo má koncept S-FR pod kapotou, ale podľa všetkého ho poháňa štvorvalec 1,5 l s výkonom 96 kW (130 koní). Na zadné kolesá potom výkon posiela šesťstupňový manuál a vozidlo s hmotnosťou menšou jednej tony má nezávislé zavesenie všetkých kolies.

Výroba kompaktnej zadnokolesovky by bola možná aj vďaka tomu, že Toyota teraz spolupracuje s Mazdou. Napríklad budúca generácia GT86 má využívať platformu Mazdy MX-5. Zaujímavé tiež je, že Toyota údajne najala majstra rally Tommiho Makinena, aby pomáhal s vývojom a ladením jazdných vlastností.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

dnes | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Prekvapivo dobrá

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Prekvapivo dobrá

Optima GT pre Kiu v Európe je stále vlajkovou loďou. Štýlový model Stinger čaká za rohom. A to je ďalšia pieseň.

11. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY