vytisknout velikost písma Koncept Seat Leon Cross Sport je mestský rebel s technikou Cupry

Koncept Seat Leon Cross Sport je mestský rebel s technikou Cupry
Zoznam kapitol
  1. Seat Leon Cross Sport
  2. Seat Leon Cross Sport: Fotogaléria

Čo sa stane, keď vezmete Seat Leon Cupra a Leon X-Perience? Vznikne koncept kríženca Seat Leon Cross Sport, ktorý zatiaľ nemá príliš veľkú šancu na sériovú výrobu, ale ukazuje, kadiaľ sa bude Seat uberať. Máme sa tešiť na ďalšie športové SUV.

Prvé príde na trh v roku 2016 a vyrábať ho bude Škoda. Koncept Seat Leon Cross Sport je ale postavený na Leone predovšetkým preto, že práve model Leon je ťahúňom značky Seat v súčasnej dobe.

Pod kapotou konceptu Cross Sport je motor 2.0 TSI s výkonom 221 kW (300 k), má pohon všetkých kolies a samozrejme aj trochu vyššiu svetlosť.

Screen Shot 2015-09-14 at 19.55.48.pngScreen Shot 2015-09-14 at 19.56.03.pngScreen Shot 2015-09-14 at 19.56.18.pngScreen Shot 2015-09-14 at 19.56.28.pngScreen Shot 2015-09-14 at 19.56.48.pngScreen Shot 2015-09-14 at 19.57.28.png

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY