vytisknout velikost písma Koncept Lada Vesta Cross sa predstavil v Moskve. Čo na neho hovoríte?

Koncept Lada Vesta Cross sa predstavil v Moskve. Čo na neho hovoríte?
Zoznam kapitol
  1. Lada Vesta Cross
  2. Fotogaléria: Lada Vesta Cross

Ruská automobilka Lada, ktorá teraz patrí pod alianciu Renault-Nissan, predstavila na prehliadke terénnych vozidiel v Moskve koncept poloterénneho kombi. Volá sa Lada Vesta Cross a vedenie spoločnosti naznačuje, že by sa mohlo dostať do sériovej výroby.

lada vesta (7).jpglada vesta (8).jpglada vesta (9).jpgZ konceptu Vesta Cross vznikne pravdepodobne iba klasické kombi, aby poloterénny model neparazitoval na predajoch SUV Lada X-Ray. Avšak akýsi "Scout" by sa v Európe nestratil

O technike sa toho z tlačovej správy veľa nedozvedáme, ale model Lada Vesta ako taký má naznačovať budúcnosť automobilky Lada a predovšetkým jej snahu výrazne sa modernizovať na úroveň západoeurópskych štandardov.

Rovnako ako predtým predstavený sedan Vesta, aj kombi sa bude snažiť presadiť na európskych trhoch. Lada teraz spolupracuje s nemeckými inštitúciami, kde ladí napríklad nastavenie stabilizačného systému ESP. Ten je na trhu v EÚ povinný.

Práve kvôli európskej legislatíve bude zrejme Lada Vesta drahšia ako na domácom ruskom trhu. Pod kapotu sa s najvyššou pravdepodobnosťou dostanú motory od Renaultu, ktoré plnia emisnú normu Euro 6. Očakáva sa motor 1.6 MPI, ktorý bol teraz modernizovaný na túto emisnú normu, rovnako tak diesel 1.5 dCi.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

včera | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY