vytisknout velikost písma Koncept Lada Vesta Cross sa predstavil v Moskve. Čo na neho hovoríte?

Koncept Lada Vesta Cross sa predstavil v Moskve. Čo na neho hovoríte?
Zoznam kapitol
  1. Lada Vesta Cross
  2. Fotogaléria: Lada Vesta Cross

Ruská automobilka Lada, ktorá teraz patrí pod alianciu Renault-Nissan, predstavila na prehliadke terénnych vozidiel v Moskve koncept poloterénneho kombi. Volá sa Lada Vesta Cross a vedenie spoločnosti naznačuje, že by sa mohlo dostať do sériovej výroby.

lada vesta (7).jpglada vesta (8).jpglada vesta (9).jpgZ konceptu Vesta Cross vznikne pravdepodobne iba klasické kombi, aby poloterénny model neparazitoval na predajoch SUV Lada X-Ray. Avšak akýsi "Scout" by sa v Európe nestratil

O technike sa toho z tlačovej správy veľa nedozvedáme, ale model Lada Vesta ako taký má naznačovať budúcnosť automobilky Lada a predovšetkým jej snahu výrazne sa modernizovať na úroveň západoeurópskych štandardov.

Rovnako ako predtým predstavený sedan Vesta, aj kombi sa bude snažiť presadiť na európskych trhoch. Lada teraz spolupracuje s nemeckými inštitúciami, kde ladí napríklad nastavenie stabilizačného systému ESP. Ten je na trhu v EÚ povinný.

Práve kvôli európskej legislatíve bude zrejme Lada Vesta drahšia ako na domácom ruskom trhu. Pod kapotu sa s najvyššou pravdepodobnosťou dostanú motory od Renaultu, ktoré plnia emisnú normu Euro 6. Očakáva sa motor 1.6 MPI, ktorý bol teraz modernizovaný na túto emisnú normu, rovnako tak diesel 1.5 dCi.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY