vytisknout velikost písma Koncept Kia pre Detroit sa volá Telluride. Má mať palubné wellness funkcie

Koncept Kia pre Detroit sa volá Telluride. Má mať palubné wellness funkcie

Pred pár dňami oznámila automobilka Kia, že na autosalóne v Detroite ukáže nový koncept veľkého SUV. Aktuálne pridala informáciu aj o tom, ako sa bude táto štúdia volať a do éteru vyslala ďalší obrázok naznačujúci interiér.

Štúdia veľkého prémiového SUV sa bude volať Telluride. Okrem dizajnu samotného má priťahovať pozornosť predovšetkým interiér. Tam Kia vôbec prvýkrát použila na výrobu niektorých prvkov technológiu 3D tlače. Tieto diely nájdeme vo dverách, na volante alebo na palubnej doske. Zaujímavé majú byť aj ďalšie palubné funkcie.

Tlačová správa totiž doslova sľubuje nasledujúce: "Smelo stvárnený koncept Telluride, ktorý bude budúci týždeň odhalený na medzinárodnom autosalóne v Detroite NAIAS 2016, predstaví jedinečné palubné funkcie v oblasti wellness a zdravia, čím opäť posunie hranice technológií i luxusu." Naozaj sme veľmi zvedaví na to, čo znamená "palubné funkcie v oblasti wellness".

Detroitský autosalón štartuje už zajtra, kedy tiež bude odhalený nový koncept automobilky Kia.

wellness.jpgkia_kc.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY