vytisknout velikost písma Koncept kabrioletu Lexus LF-C2 neprináša nič nové

Koncept kabrioletu Lexus LF-C2 neprináša nič nové
Zoznam kapitol
  1. Koncept Lexus LF-C2
  2. Fotogaléria: Lexus LF-C2

Lexus na autosalóne v Los Angeles predstavil koncept kabrioletu pomenovaný LF-C2, o ktorom sme informovali už dopredu v súvislosti s obvyklými upútavkami. Žiadne veľké prekvapenie sa nekonalo. Odrežte kupé Lexus RC strechu, pridajte neuveriteľne komplikované tvary a je to.

lexus (17).jpglexus (23).jpglexus (32).jpgTieto disky sa zrejme do sériovej výroby nedostanú, ale podobne ostro rezaný predok má v prípade Lexusu celkom veľkú šancu na výrobu. Interiér potom vyzerá už prakticky hotový

Avšak so všetkými tými záhybmi a hranami mohlo byť ešte horšie, takže to na nízkom aute nakoniec dopadlo celkom dobre. Interiér navyše vyzerá pomerne sériovo a naznačuje, že koncept nemá do produkčného modelu ďaleko. Veď kabriolet po konci modelov IS-C a SC v ponuke značky chýba, takže najmä v USA prichádza Lexus o nemalú časť predajného koláča.

Automobilka nešpecifikovala nič o pohonných jednotkách. Očakávali by sme teda to isté, čo má pod kapotou kupé Lexus RC. Ani nevieme, ako je na tom strecha, či Lexus vsadí na ľahké a štýlové plátno, alebo použije komplikované a ťažké riešenie so skladacou pevnou strechou.

Zadok tohto štvormiestneho kabrioletu (v reálnom svete to bude skôr dvojmiestny automobil s extra odkladacím priestorom vzadu) síce vyzerá, že schováva skladnejšie plátno, ale kto vie, ako to nakoniec bude. Na sériový model si budeme musieť ešte minimálne rok počkať.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY