vytisknout velikost písma Koncept kabrioletu Lexus LF-C2 neprináša nič nové

Koncept kabrioletu Lexus LF-C2 neprináša nič nové
Zoznam kapitol
  1. Koncept Lexus LF-C2
  2. Fotogaléria: Lexus LF-C2

Lexus na autosalóne v Los Angeles predstavil koncept kabrioletu pomenovaný LF-C2, o ktorom sme informovali už dopredu v súvislosti s obvyklými upútavkami. Žiadne veľké prekvapenie sa nekonalo. Odrežte kupé Lexus RC strechu, pridajte neuveriteľne komplikované tvary a je to.

lexus (17).jpglexus (23).jpglexus (32).jpgTieto disky sa zrejme do sériovej výroby nedostanú, ale podobne ostro rezaný predok má v prípade Lexusu celkom veľkú šancu na výrobu. Interiér potom vyzerá už prakticky hotový

Avšak so všetkými tými záhybmi a hranami mohlo byť ešte horšie, takže to na nízkom aute nakoniec dopadlo celkom dobre. Interiér navyše vyzerá pomerne sériovo a naznačuje, že koncept nemá do produkčného modelu ďaleko. Veď kabriolet po konci modelov IS-C a SC v ponuke značky chýba, takže najmä v USA prichádza Lexus o nemalú časť predajného koláča.

Automobilka nešpecifikovala nič o pohonných jednotkách. Očakávali by sme teda to isté, čo má pod kapotou kupé Lexus RC. Ani nevieme, ako je na tom strecha, či Lexus vsadí na ľahké a štýlové plátno, alebo použije komplikované a ťažké riešenie so skladacou pevnou strechou.

Zadok tohto štvormiestneho kabrioletu (v reálnom svete to bude skôr dvojmiestny automobil s extra odkladacím priestorom vzadu) síce vyzerá, že schováva skladnejšie plátno, ale kto vie, ako to nakoniec bude. Na sériový model si budeme musieť ešte minimálne rok počkať.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY