vytisknout velikost písma Koncept kabrioletu Lexus LF-C2 neprináša nič nové

Koncept kabrioletu Lexus LF-C2 neprináša nič nové
Zoznam kapitol
  1. Koncept Lexus LF-C2
  2. Fotogaléria: Lexus LF-C2

Lexus na autosalóne v Los Angeles predstavil koncept kabrioletu pomenovaný LF-C2, o ktorom sme informovali už dopredu v súvislosti s obvyklými upútavkami. Žiadne veľké prekvapenie sa nekonalo. Odrežte kupé Lexus RC strechu, pridajte neuveriteľne komplikované tvary a je to.

lexus (17).jpglexus (23).jpglexus (32).jpgTieto disky sa zrejme do sériovej výroby nedostanú, ale podobne ostro rezaný predok má v prípade Lexusu celkom veľkú šancu na výrobu. Interiér potom vyzerá už prakticky hotový

Avšak so všetkými tými záhybmi a hranami mohlo byť ešte horšie, takže to na nízkom aute nakoniec dopadlo celkom dobre. Interiér navyše vyzerá pomerne sériovo a naznačuje, že koncept nemá do produkčného modelu ďaleko. Veď kabriolet po konci modelov IS-C a SC v ponuke značky chýba, takže najmä v USA prichádza Lexus o nemalú časť predajného koláča.

Automobilka nešpecifikovala nič o pohonných jednotkách. Očakávali by sme teda to isté, čo má pod kapotou kupé Lexus RC. Ani nevieme, ako je na tom strecha, či Lexus vsadí na ľahké a štýlové plátno, alebo použije komplikované a ťažké riešenie so skladacou pevnou strechou.

Zadok tohto štvormiestneho kabrioletu (v reálnom svete to bude skôr dvojmiestny automobil s extra odkladacím priestorom vzadu) síce vyzerá, že schováva skladnejšie plátno, ale kto vie, ako to nakoniec bude. Na sériový model si budeme musieť ešte minimálne rok počkať.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY