vytisknout velikost písma Koncept kabrioletu Lexus LF-C2 neprináša nič nové

Koncept kabrioletu Lexus LF-C2 neprináša nič nové
Zoznam kapitol
  1. Koncept Lexus LF-C2
  2. Fotogaléria: Lexus LF-C2

Lexus na autosalóne v Los Angeles predstavil koncept kabrioletu pomenovaný LF-C2, o ktorom sme informovali už dopredu v súvislosti s obvyklými upútavkami. Žiadne veľké prekvapenie sa nekonalo. Odrežte kupé Lexus RC strechu, pridajte neuveriteľne komplikované tvary a je to.

lexus (17).jpglexus (23).jpglexus (32).jpgTieto disky sa zrejme do sériovej výroby nedostanú, ale podobne ostro rezaný predok má v prípade Lexusu celkom veľkú šancu na výrobu. Interiér potom vyzerá už prakticky hotový

Avšak so všetkými tými záhybmi a hranami mohlo byť ešte horšie, takže to na nízkom aute nakoniec dopadlo celkom dobre. Interiér navyše vyzerá pomerne sériovo a naznačuje, že koncept nemá do produkčného modelu ďaleko. Veď kabriolet po konci modelov IS-C a SC v ponuke značky chýba, takže najmä v USA prichádza Lexus o nemalú časť predajného koláča.

Automobilka nešpecifikovala nič o pohonných jednotkách. Očakávali by sme teda to isté, čo má pod kapotou kupé Lexus RC. Ani nevieme, ako je na tom strecha, či Lexus vsadí na ľahké a štýlové plátno, alebo použije komplikované a ťažké riešenie so skladacou pevnou strechou.

Zadok tohto štvormiestneho kabrioletu (v reálnom svete to bude skôr dvojmiestny automobil s extra odkladacím priestorom vzadu) síce vyzerá, že schováva skladnejšie plátno, ale kto vie, ako to nakoniec bude. Na sériový model si budeme musieť ešte minimálne rok počkať.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY