vytisknout velikost písma Koncept Infiniti Q60 Coupé naznačuje súpera pre BMW radu 4

Koncept Infiniti Q60 Coupé naznačuje súpera pre BMW radu 4

Kompletné auto predstaví automobilka Infiniti v nedeľu 11. januára na autosalóne v Detroite, ale už teraz sa môžeme pozrieť na oveľa viac, než býva u upútaviek obvyklé. Koncept Infiniti Q60 Coupé odhaľuje celý predok a dáva tušiť, že pôjde o súpera pre kupé BMW radu 4.

Dizajn prednej časti a hlavne masky bol na štandardy Infiniti trochu uhladený a aj keď sú tvary stále veľmi odvážne, nepôsobí tak krikľavým dojmom ako iné počiny značky. Návrh liniek provy sa vraj inšpiruje v monopostoch Red Bull F1. Len pripomenieme, že Infiniti patrí k titulným sponzorom tímu Red Bull F1 Racing.

Koncept Infiniti Q60 ďalej posúva to, čo začal koncept Q80 z autosalónu v Paríži. Avšak značka nezavrhuje práve ani štvordverovú konkurenciu pre CLS a Panameru, ktorá by sa mala vymenovať práve Q80. Model Q60 je jasný nástupca populárneho kupé Infiniti G37.

Ohľadom motorov sa ešte nedá povedať nič konkrétne. Ponúka sa samozrejme súčasná motorová paleta zložená zo šesťvalcov, ale keď ide o koncept, možno sa dočkáme aj niečoho nového.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY