vytisknout velikost písma Koncept Infiniti Q60 Coupé naznačuje súpera pre BMW radu 4

Koncept Infiniti Q60 Coupé naznačuje súpera pre BMW radu 4

Kompletné auto predstaví automobilka Infiniti v nedeľu 11. januára na autosalóne v Detroite, ale už teraz sa môžeme pozrieť na oveľa viac, než býva u upútaviek obvyklé. Koncept Infiniti Q60 Coupé odhaľuje celý predok a dáva tušiť, že pôjde o súpera pre kupé BMW radu 4.

Dizajn prednej časti a hlavne masky bol na štandardy Infiniti trochu uhladený a aj keď sú tvary stále veľmi odvážne, nepôsobí tak krikľavým dojmom ako iné počiny značky. Návrh liniek provy sa vraj inšpiruje v monopostoch Red Bull F1. Len pripomenieme, že Infiniti patrí k titulným sponzorom tímu Red Bull F1 Racing.

Koncept Infiniti Q60 ďalej posúva to, čo začal koncept Q80 z autosalónu v Paríži. Avšak značka nezavrhuje práve ani štvordverovú konkurenciu pre CLS a Panameru, ktorá by sa mala vymenovať práve Q80. Model Q60 je jasný nástupca populárneho kupé Infiniti G37.

Ohľadom motorov sa ešte nedá povedať nič konkrétne. Ponúka sa samozrejme súčasná motorová paleta zložená zo šesťvalcov, ale keď ide o koncept, možno sa dočkáme aj niečoho nového.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

dnes | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

včera | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY