vytisknout velikost písma Koncept Bentley Grand Convertible naznačuje budúci model Azure

Koncept Bentley Grand Convertible naznačuje budúci model Azure

Bentley privezie na autosalón v Los Angeles koncept kabrioletu, ktorý naznačuje úplne novú generáciu luxusného modelu Azure. Ten by sa mal predstaviť v produkčnej verzii budúci rok a Bentley teraz chce zbierať reakcie a odporúčania potenciálnej klientely, ktorej nebude ľúto priplatiť si nejaký ten miliónik za exkluzívnu výbavu a starostlivý prístup k najmenším detailom.

bentley (5).jpgbentley (4).jpgbentley (6).jpgUž pôvodný kabriolet Azure bol na svoju dobu veľmi luxusný. A tiež silný. Aj jeho osemvalec dával šialených 1000 Nm

Koncept kabrioletu je založený na limuzíne Mulsanne a má s ňou spoločných plno prvkov. Aj proporčne je auto také tradičnejšie a výrazne väčšie ako kabriolet Continental GTC, ktorý teraz bude určený len pre chudobných milionárov a manželky futbalistov. Veľmi zaujímavé veci sa potom dejú pod kapotou.

Nie, dvanásťvalec nečakajte, vpredu pracuje tradičný osemvalec 6,75 l s preplňovaním, ktorý poznáme práve z limuzíny Mulsanne Speed. V kabriolete má tiež výkon 395 kW (537 koní) a krútiaci moment rušňových 1100 Nm. S takou silou si musí poradiť výhradne automatická prevodovka a zadné kolesá.

Interiér konceptu dáva tušiť, že nové Bentley Azure (ak sa tak vrcholný luxusné kabriolet značky bude volať) ponúkne oveľa viac než základný Continental GTC. Vyzerá to skôr ako luxusná jachta kombinovaná s obývačkou. Avšak máme také tušenie, že toto farebné prevedenie kapoty a rámu čelného okna sme už niekde videli...

bentley (7).jpgbentley (1).jpgbentley (2).jpgbentley (3).jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY