vytisknout velikost písma Kombi Kia Optima nakoniec bude, ale skôr štýlové ako praktické

Kombi Kia Optima nakoniec bude, ale skôr štýlové ako praktické

Kia počas oficiálneho predstavenia nového modelu Optima priznala, že pripravuje ešte jednu karosársku variantu tohto auta. Pravdepodobne tak skutočne príde produkčná verzia konceptu Kia Sportspace, aj keď sa automobilka tvárila, že je to len štúdia.

Problém kombi Kia Optima je totiž predovšetkým v tom, že by vraj parazitovala na zákazníkoch modelov Sportage a Sorento, čo by mohlo byť na citlivom európskom trhu fatálne.

Riešením je urobiť kombi Optima nie výhradne praktické, ale skôr štýlové, proste niečo v zmysle Mercedesu CLA Shooting Brake. Veľkosť kufra nebude dôležitá a nový model má byť predovšetkým dizajnovo atraktívny.

Škoda Octavia Combi sa tak o svoje neotrasiteľné postavenie na slovenskom trhu rozhodne báť nemusí. Ohľadom predstavenia optima kombi ešte nepadlo ani slovo, ale pravdepodobne ju uvidíme najskôr o rok.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY