vytisknout velikost písma Kombi Kia Optima nakoniec bude, ale skôr štýlové ako praktické

Kombi Kia Optima nakoniec bude, ale skôr štýlové ako praktické

Kia počas oficiálneho predstavenia nového modelu Optima priznala, že pripravuje ešte jednu karosársku variantu tohto auta. Pravdepodobne tak skutočne príde produkčná verzia konceptu Kia Sportspace, aj keď sa automobilka tvárila, že je to len štúdia.

Problém kombi Kia Optima je totiž predovšetkým v tom, že by vraj parazitovala na zákazníkoch modelov Sportage a Sorento, čo by mohlo byť na citlivom európskom trhu fatálne.

Riešením je urobiť kombi Optima nie výhradne praktické, ale skôr štýlové, proste niečo v zmysle Mercedesu CLA Shooting Brake. Veľkosť kufra nebude dôležitá a nový model má byť predovšetkým dizajnovo atraktívny.

Škoda Octavia Combi sa tak o svoje neotrasiteľné postavenie na slovenskom trhu rozhodne báť nemusí. Ohľadom predstavenia optima kombi ešte nepadlo ani slovo, ale pravdepodobne ju uvidíme najskôr o rok.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY