vytisknout velikost písma Koľko stojí vrcholný Hyundai i30? Stotisíc eur vám stačiť nebude

Hyundai i30 by mal ponúkať prémiovosť za nízku cenu. Vrcholné verzie ale stoja cez 30-tisíc eur. Tým skutočným vrcholom je však i30 N TCR, a na ten vám nebude stačiť ani sto tisíc eur.
Koľko stojí vrcholný Hyundai i30? Stotisíc eur vám stačiť nebude

Hyundai sa na slovenskom trhu dlhodobo prezentuje ako značka, ktorá ponúka prémiovú kvalitu za nízku cenu. Že to dnes už nie je tak celkom pravda, to ukázal náš nedávny porovnávací test, do ktorého prišla plne vybavená i30 s karosériou kombi a s cenovkou bezmála 30-tisíc eur. Pokiaľ ale túžite po naozajstnom vrchole ponuky, budete musieť siahnuť oveľa hlbšie do vrecka. Automobilka oficiálne oznámila cenu svojho okruhového špeciálu i30 N TCR. Na neho vám nebude stačiť ani sto tisíc.

Základní cena činí 128 000 eur. Ak nebudete s objednávkou otáľať, dostanete zľavu zhruba 3 tisíc eur. Pred nákupom vozidla Hyundai požaduje zaplatenie zálohy vo výške 15 000 eur. Ušetriť ale môžete tiež za náhradné diely.

Ponuka sa týka tímov, ktoré si zaobstarajú viac áut naraz. Hyundai ponúka balíky dielov v hodnote 10-tisíc eur pri nákupe dvoch áut, u troch má balíček hodnotu 16 tisíc eur a u štyroch 28-tisíc eur. Zároveň si môžete priplatiť napríklad za paket, ktorý vaše vozidlo pripraví pre vytrvalostné súťaže. Súčasťou je ABS, prídavné svetlá alebo hrdlo nádrže pre rýchle doplňovanie paliva.

Hyundai i30 N TCR sa v Nošoviciach samozrejme nevyrába. Voz vzniká v nemeckom Alzenau. V súlade s pravidlami sa o pohon stará zážihový preplňovaný dvojliter, ktorého výkon môže byť maximálne 257 kW (350 k). Prevodovka je sekvenčná šesťstupňová, brzdy dodáva Brembo a minimálna hmotnosť je 1285 kg (vrátane vodiča).

Prví zákazníci dostanú svoju i30 N TCR už v decembri.

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Test Range Rover Velar D300: Takto má vyzerať SUV

Range Rover Velar je aj napriek svojej istej nedokonalosti krásne auto. Takto by malo vyzerať a hlavne jazdiť každé SUV. Britská novinka stelesňuje mix pre vodiča zaujímavých jazdných vlastností, vysokej miery komfortu a zaujímavej dynamiky.

19. 12. 2017 | Dalibor Žák
Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Toto

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

18. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY