vytisknout velikost písma Koľko stojí nová Škoda Fabia v plnej výbave v ČR? 18 tisíc

Koľko stojí nová Škoda Fabia v plnej výbave v ČR? 18 tisíc

Pred časom sme tu mali grafický konfigurátor novej Škody Fabia, kde bolo možné vyskúšať si všetky možné farebné kombinácie karosérie, interiéru a kolies. Česká republika už má v prevádzke aj konfigurátor výbavy vrátane cien na oficiálnych stránkach automobilky Škoda, ktoré môžu mnohé napovedať aj slovenskému čitateľovi. Slovenské ceny zatiaľ známe nie sú.

Môžete si tak svoju Fabiu postaviť presne s tou výbavou, aká sa vám páči, a zároveň budete mať prehľad, koľko si Škoda za také auto pýta peňazí. Skúsili sme teraz nakonfigurovť novú Fabiu v najdrahšej motorizácii (1.4 TDI DSG) s plnou výbavou. V prepočte sme sa dostali na sumu 17 986 eur. A to sme ešte nezapočítali ponuku príplatku za predĺženú záruku. 

Zistíte tak, že keď si chcete vybrať iný než základný jednofarebný interiér, aby ste mali v aute trochu veselšie, automobilka vyžaduje kombináciu s ďalšími prvkami výbavy, takže sa s cenou Fabie v prostrednej výbave so slabším motorom 1.2 TSI ľahko dostanete cez 12 740 eur. 

Príplatok za metalízu 350 eur je pomerne obvyklý, rovnako tak príplatok 400 až 650 eur za ostatné kolesá. Škoda ponúka k vybraným motorizáciam aj príplatok za zadné kotúčové brzdy 70 eur v prostrednej výbave Ambition a v najvyššej Style. 

Tých kombinácií výbav, farieb a doplnkov je nakoniec ale toľko, že sme možno niektorú výbavu boli nútení vynechať. Schválne to skúste a napíšte do komentárov pod článkom, na akú cenu ste sa s Fabiou dostali vy.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY