vytisknout velikost písma Koľko stojí nová Škoda Fabia v plnej výbave v ČR? 18 tisíc

Koľko stojí nová Škoda Fabia v plnej výbave v ČR? 18 tisíc

Pred časom sme tu mali grafický konfigurátor novej Škody Fabia, kde bolo možné vyskúšať si všetky možné farebné kombinácie karosérie, interiéru a kolies. Česká republika už má v prevádzke aj konfigurátor výbavy vrátane cien na oficiálnych stránkach automobilky Škoda, ktoré môžu mnohé napovedať aj slovenskému čitateľovi. Slovenské ceny zatiaľ známe nie sú.

Môžete si tak svoju Fabiu postaviť presne s tou výbavou, aká sa vám páči, a zároveň budete mať prehľad, koľko si Škoda za také auto pýta peňazí. Skúsili sme teraz nakonfigurovť novú Fabiu v najdrahšej motorizácii (1.4 TDI DSG) s plnou výbavou. V prepočte sme sa dostali na sumu 17 986 eur. A to sme ešte nezapočítali ponuku príplatku za predĺženú záruku. 

Zistíte tak, že keď si chcete vybrať iný než základný jednofarebný interiér, aby ste mali v aute trochu veselšie, automobilka vyžaduje kombináciu s ďalšími prvkami výbavy, takže sa s cenou Fabie v prostrednej výbave so slabším motorom 1.2 TSI ľahko dostanete cez 12 740 eur. 

Príplatok za metalízu 350 eur je pomerne obvyklý, rovnako tak príplatok 400 až 650 eur za ostatné kolesá. Škoda ponúka k vybraným motorizáciam aj príplatok za zadné kotúčové brzdy 70 eur v prostrednej výbave Ambition a v najvyššej Style. 

Tých kombinácií výbav, farieb a doplnkov je nakoniec ale toľko, že sme možno niektorú výbavu boli nútení vynechať. Schválne to skúste a napíšte do komentárov pod článkom, na akú cenu ste sa s Fabiou dostali vy.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY