vytisknout velikost písma Koľko stojí nová Škoda Fabia v plnej výbave v ČR? 18 tisíc

Koľko stojí nová Škoda Fabia v plnej výbave v ČR? 18 tisíc

Pred časom sme tu mali grafický konfigurátor novej Škody Fabia, kde bolo možné vyskúšať si všetky možné farebné kombinácie karosérie, interiéru a kolies. Česká republika už má v prevádzke aj konfigurátor výbavy vrátane cien na oficiálnych stránkach automobilky Škoda, ktoré môžu mnohé napovedať aj slovenskému čitateľovi. Slovenské ceny zatiaľ známe nie sú.

Môžete si tak svoju Fabiu postaviť presne s tou výbavou, aká sa vám páči, a zároveň budete mať prehľad, koľko si Škoda za také auto pýta peňazí. Skúsili sme teraz nakonfigurovť novú Fabiu v najdrahšej motorizácii (1.4 TDI DSG) s plnou výbavou. V prepočte sme sa dostali na sumu 17 986 eur. A to sme ešte nezapočítali ponuku príplatku za predĺženú záruku. 

Zistíte tak, že keď si chcete vybrať iný než základný jednofarebný interiér, aby ste mali v aute trochu veselšie, automobilka vyžaduje kombináciu s ďalšími prvkami výbavy, takže sa s cenou Fabie v prostrednej výbave so slabším motorom 1.2 TSI ľahko dostanete cez 12 740 eur. 

Príplatok za metalízu 350 eur je pomerne obvyklý, rovnako tak príplatok 400 až 650 eur za ostatné kolesá. Škoda ponúka k vybraným motorizáciam aj príplatok za zadné kotúčové brzdy 70 eur v prostrednej výbave Ambition a v najvyššej Style. 

Tých kombinácií výbav, farieb a doplnkov je nakoniec ale toľko, že sme možno niektorú výbavu boli nútení vynechať. Schválne to skúste a napíšte do komentárov pod článkom, na akú cenu ste sa s Fabiou dostali vy.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY