vytisknout velikost písma Koenigsegg One:1 si zatrénoval v Spa. Bol z toho nový rekord

Koenigsegg One:1 si zatrénoval v Spa. Bol z toho nový rekord

Na Nürburgringu sa prekonávať rekordy nesmie a tým, kto najviac kvôli tomu takpovediac stratil, bol Koenigsegg, ktorý bol pripravený s modelom One:1 prepísať tabuľky a zosadiť Porsche 918 Spyder. Lenže na toto si musíme ešte počkať (či sa niekedy dočkáme), a tak švédska značka vyrazila do belgického Spa, kde síce rekord prekonala, ale nakoniec odchádzala so zmiešanými pocitmi.

Dnešná doba je skutočne zvláštna. Na najslávnejšom nemeckom okruhu zakážu merať čas, v Belgicku sa síce merať môže, ale zase je stanovený limit hluku. A práve to bol problém pre One:1, pretože sa napriek snahám o úpravu výfuku do limitov nevošiel.

Výsledný čas je preto z tréningu, na starých pneumatikách a ešte k tomu s ďalšími automobilmi na trati. Napriek tomu je hodnota 2:32,14 novým rekordom pre tento okruh, keď predchádzajúce maximum malo hodnotu 2:38 (McLaren P1). Priestoru pre zlepšenie je ešte veľa, takže Koenigsegg plánuje návrat do Spa a ďalšie zlepšenia.

koe_4.jpgkoe_5.jpgkoe_6.jpgkoe_1.jpgkoe_2.jpgkoe_3.jpg

Porovnávací test Kia Niro vs. Toyota C-HR: Keď je žiak lepší ako učiteľ

Porovnávací test Kia Niro vs. Toyota C-HR: Keď je žiak lepší ako učiteľ

27. 4. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

25. 4. 2017 | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY