vytisknout velikost písma Koenigsegg One:1 si zatrénoval v Spa. Bol z toho nový rekord

Koenigsegg One:1 si zatrénoval v Spa. Bol z toho nový rekord

Na Nürburgringu sa prekonávať rekordy nesmie a tým, kto najviac kvôli tomu takpovediac stratil, bol Koenigsegg, ktorý bol pripravený s modelom One:1 prepísať tabuľky a zosadiť Porsche 918 Spyder. Lenže na toto si musíme ešte počkať (či sa niekedy dočkáme), a tak švédska značka vyrazila do belgického Spa, kde síce rekord prekonala, ale nakoniec odchádzala so zmiešanými pocitmi.

Dnešná doba je skutočne zvláštna. Na najslávnejšom nemeckom okruhu zakážu merať čas, v Belgicku sa síce merať môže, ale zase je stanovený limit hluku. A práve to bol problém pre One:1, pretože sa napriek snahám o úpravu výfuku do limitov nevošiel.

Výsledný čas je preto z tréningu, na starých pneumatikách a ešte k tomu s ďalšími automobilmi na trati. Napriek tomu je hodnota 2:32,14 novým rekordom pre tento okruh, keď predchádzajúce maximum malo hodnotu 2:38 (McLaren P1). Priestoru pre zlepšenie je ešte veľa, takže Koenigsegg plánuje návrat do Spa a ďalšie zlepšenia.

koe_4.jpgkoe_5.jpgkoe_6.jpgkoe_1.jpgkoe_2.jpgkoe_3.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY