vytisknout velikost písma Koenigsegg One: 1: svetová premiéra o pár týždňov v Ženeve

Koenigsegg One: 1: svetová premiéra o pár týždňov v Ženeve

Pôvodne sme sa mali dočkať svetovej premiéry nového Koenigseggu ešte do konca minulého roka, ale nestalo sa tak. Podľa najnovších informácií na definitívne odhalenie modelu One:1 nebudeme čakať dlho. Výrobca údajne potvrdil, že svetu svoj ​​klenot ukáže na nadchádzajúcom autosalóne v Ženeve.

Koenigsegg One:1 dostal svoj ​​názov podľa pomeru výkonu a hmotnosti. Použitý osemvalec vyprodukuje 1400 koní, auto bude vážiť vrátane všetkých náplní 1400 kilogramov a dokonca je v tejto hodnote už započítaná aj hmotnosť priemerne urasteného vodiča.

Po stránke jazdy máme očakávať veľké veci. Už skôr sa Koenigsegg nechal počuť, že One:1 bude automobilom, ktorý by mal určiť svetové rekordy v zrýchlení z nuly na 200 km/h, 300 km/h, 400 km/h a maximálnau rýchlosť má prekročiť 450 km/h.

Koenigsegg vyrobí šesť kusov. Asi nikoho neprekvapí, že všetky exempláre už teraz poznajú svojho majiteľa. Majiteľ automobilky zároveň už skôr priznal, že projekt One:1 bude stratový. Vďaka rekordným zápisom má ale predovšetkým zvýšiť prestíž tejto značky.

koenigsegg1.jpg koenigsegg02.jpg
Zdroj: GTSpirit

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY