vytisknout velikost písma Koenigsegg Ager One: 1: aktívna aerodynamika a prítlak až 600 kg

Koenigsegg Ager One: 1: aktívna aerodynamika a prítlak až 600 kg

Do zahájenia ženevského autosalónu zostáva približne mesiac. Okrem iného sa tu predstaví aj Koenigsegg Ager One: 1. O tomto automobile sme už písali, ale dnes máme konečne k dispozícii prvú oficiálnu snímku a tiež pár oficiálnych údajov.

Agere One: 1 dostane motor s výkonom 1340 koní, hmotnosť vrátane priemerne urasteného vodiča má byť 1340 kg. Odtiaľ teda označenie One: 1. Výrobca tiež sľubuje aktívny podvozok a aktívny aerodynamiku, počíta sa s prítlakom až 600 kg, pričom auto sa údajne dokáže vysporiadať s bočným preťažením 2G.

Ďalšie podrobnosti budú nasledovať v blízkej budúcnosti. Už teraz je samozrejme jasné, že sa skutočne máme na čo tešiť.

agera1.jpg
Foto: Koenigsegg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY