vytisknout velikost písma Koenigsegg Ager One: 1: aktívna aerodynamika a prítlak až 600 kg

Koenigsegg Ager One: 1: aktívna aerodynamika a prítlak až 600 kg

Do zahájenia ženevského autosalónu zostáva približne mesiac. Okrem iného sa tu predstaví aj Koenigsegg Ager One: 1. O tomto automobile sme už písali, ale dnes máme konečne k dispozícii prvú oficiálnu snímku a tiež pár oficiálnych údajov.

Agere One: 1 dostane motor s výkonom 1340 koní, hmotnosť vrátane priemerne urasteného vodiča má byť 1340 kg. Odtiaľ teda označenie One: 1. Výrobca tiež sľubuje aktívny podvozok a aktívny aerodynamiku, počíta sa s prítlakom až 600 kg, pričom auto sa údajne dokáže vysporiadať s bočným preťažením 2G.

Ďalšie podrobnosti budú nasledovať v blízkej budúcnosti. Už teraz je samozrejme jasné, že sa skutočne máme na čo tešiť.

agera1.jpg
Foto: Koenigsegg

Test jazdenky VW Passat B7: je dobrý, ale pozor na jeho históriu

Test jazdenky VW Passat B7

Ak budete autu dávať pravidelný servis a aspoň základnú starostlivosť, svoju hodnotu si udrží. Vzhľadom k obľúbenosti Passatov ale zvážte nejakú formu poistenia proti vandalizmu a odcudzenia.

25. 4. 2017 | Dalibor Žák
VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY