vytisknout velikost písma Koenigsegg Ager One: 1: aktívna aerodynamika a prítlak až 600 kg

Koenigsegg Ager One: 1: aktívna aerodynamika a prítlak až 600 kg

Do zahájenia ženevského autosalónu zostáva približne mesiac. Okrem iného sa tu predstaví aj Koenigsegg Ager One: 1. O tomto automobile sme už písali, ale dnes máme konečne k dispozícii prvú oficiálnu snímku a tiež pár oficiálnych údajov.

Agere One: 1 dostane motor s výkonom 1340 koní, hmotnosť vrátane priemerne urasteného vodiča má byť 1340 kg. Odtiaľ teda označenie One: 1. Výrobca tiež sľubuje aktívny podvozok a aktívny aerodynamiku, počíta sa s prítlakom až 600 kg, pričom auto sa údajne dokáže vysporiadať s bočným preťažením 2G.

Ďalšie podrobnosti budú nasledovať v blízkej budúcnosti. Už teraz je samozrejme jasné, že sa skutočne máme na čo tešiť.

agera1.jpg
Foto: Koenigsegg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY