vytisknout velikost písma Koenigsegg Ager One: 1: aktívna aerodynamika a prítlak až 600 kg

Koenigsegg Ager One: 1: aktívna aerodynamika a prítlak až 600 kg

Do zahájenia ženevského autosalónu zostáva približne mesiac. Okrem iného sa tu predstaví aj Koenigsegg Ager One: 1. O tomto automobile sme už písali, ale dnes máme konečne k dispozícii prvú oficiálnu snímku a tiež pár oficiálnych údajov.

Agere One: 1 dostane motor s výkonom 1340 koní, hmotnosť vrátane priemerne urasteného vodiča má byť 1340 kg. Odtiaľ teda označenie One: 1. Výrobca tiež sľubuje aktívny podvozok a aktívny aerodynamiku, počíta sa s prítlakom až 600 kg, pričom auto sa údajne dokáže vysporiadať s bočným preťažením 2G.

Ďalšie podrobnosti budú nasledovať v blízkej budúcnosti. Už teraz je samozrejme jasné, že sa skutočne máme na čo tešiť.

agera1.jpg
Foto: Koenigsegg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY