vytisknout velikost písma Klasický facelift pre VW Scirocco: nový vzhľad, iné farby, silnejšie motory

Klasický facelift pre VW Scirocco: nový vzhľad, iné farby, silnejšie motory
Zoznam kapitol
  1. Volkswagen Scirocco
  2. Fotogaléria

Ženevský stánok automobilky Volkswagen bude hostiť okrem iného tiež modernizované Scirocco. Facelift pre tento model je úplne klasický. Scirocco dostalo decentne upravený design, vylepšený interiér a predovšetkým silnejšie motory.

Konkrétne dizajnéri zmenili predný nárazník, iné sú tiež bi-xenónové svetlá s diódami pre denné svietenie, pri pohľade z boku môžete pozorovať kolesá s novým designom a vzadu prezradia modernizovanú verziu predovšetkým svietidlá s prepracovanou grafikou. Záujemcovia zároveň môžu siahnuť po piatich nových odtieňoch karosérie (Pyramid Gold, Urano Grey, Flash Red, Pure White, Ultra Violet).

Interiéru dominuje nový športovo tvarovaný volant, vylepšené materiály a detaily typu prepracovaných výduchov klimatizácie.

Čo sa techniky týka, prichádza Scirocco so štandardne dodávaným systémom štart/stop. Výnimkou je iba vrcholná verzia R. Okrem základnej 1.4 TSI je možné ku každej motorizácii zaobstarať šesťstupňový manuál alebo automatické DSG. Výrobca zároveň navyšoval výkon naprieč celou ponukou. Jenda-štvorka posilnila o tri kone (125 k), dvojlitrové TSI dostalo navyše 20 k (celkový výkon 200 k), respektíve 10 k v prípade silnejšej verzie, ktorá po novom ponúkne 220 ​​k, vrcholné R aktuálne disponuje maximom 280 k, čo znamená nárast o 15 k.

Došlo sa aj na dieselové verzie. Tá slabšia ponúkne 150 k (+10 k), silnejší potom 184 k (+7 k). V predaji sa táto novinka objaví v auguste.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY