vytisknout velikost písma Klasický facelift pre VW Scirocco: nový vzhľad, iné farby, silnejšie motory

Klasický facelift pre VW Scirocco: nový vzhľad, iné farby, silnejšie motory
Zoznam kapitol
  1. Volkswagen Scirocco
  2. Fotogaléria

Ženevský stánok automobilky Volkswagen bude hostiť okrem iného tiež modernizované Scirocco. Facelift pre tento model je úplne klasický. Scirocco dostalo decentne upravený design, vylepšený interiér a predovšetkým silnejšie motory.

Konkrétne dizajnéri zmenili predný nárazník, iné sú tiež bi-xenónové svetlá s diódami pre denné svietenie, pri pohľade z boku môžete pozorovať kolesá s novým designom a vzadu prezradia modernizovanú verziu predovšetkým svietidlá s prepracovanou grafikou. Záujemcovia zároveň môžu siahnuť po piatich nových odtieňoch karosérie (Pyramid Gold, Urano Grey, Flash Red, Pure White, Ultra Violet).

Interiéru dominuje nový športovo tvarovaný volant, vylepšené materiály a detaily typu prepracovaných výduchov klimatizácie.

Čo sa techniky týka, prichádza Scirocco so štandardne dodávaným systémom štart/stop. Výnimkou je iba vrcholná verzia R. Okrem základnej 1.4 TSI je možné ku každej motorizácii zaobstarať šesťstupňový manuál alebo automatické DSG. Výrobca zároveň navyšoval výkon naprieč celou ponukou. Jenda-štvorka posilnila o tri kone (125 k), dvojlitrové TSI dostalo navyše 20 k (celkový výkon 200 k), respektíve 10 k v prípade silnejšej verzie, ktorá po novom ponúkne 220 ​​k, vrcholné R aktuálne disponuje maximom 280 k, čo znamená nárast o 15 k.

Došlo sa aj na dieselové verzie. Tá slabšia ponúkne 150 k (+10 k), silnejší potom 184 k (+7 k). V predaji sa táto novinka objaví v auguste.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Test BMW M550i xDrive M Performance

Test BMW M550i xDrive M Performance

Máme radi, že BMW M550i xDrive funguje ako veľmi bežné auto, a nezvádza vodičov k neprístojnostiam. Je to skvelé pretekárske auto. Zabudnite na naftu a kúpte si ho!

včera | Dalibor Žák
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY