vytisknout velikost písma Klasické AM/FM rádio a CD z áut len tak nezmizne. Kvôli Američanom

Aktuálna štúdie ukázala, že 84% Američanov počúva v aute pri šoférovaní najradšej klasické rádio. Navyše 64% stále používa kompaktné disky.
Klasické AM/FM rádio a CD z áut len tak nezmizne. Kvôli Američanom

Nedávno sa zdalo, že všetky tie internety a počítače vytlačia z áut klasické AM/FM rádio a predovšetkým veľké a neskladné CD prehrávače. Ale zdá sa, že kvôli konzervatívnym Američanom ich budú musieť výrobcovia do osobných áut montovať ešte veľmi dlho.

lexus sc (1).jpglexus sc (2).jpglexus sc (3).jpgZaujímavosť: Kupé-kabriolet Lexus SC bolo posledné sériové auto štandardne vybavené kazetovým prehrávačom. Posledný kus zišiel z výrobnej linky v polovici roka 2010

Aktuálna štúdia vykonaná firmou Ipsos na amerických meteoritoch ukázala, že ešte 84% ľudí počúva v aute pri riadení radšej klasické AM/FM rádio ako nejakú inú formu zábavy. 62% opýtaných zapína klasické rádio aspoň raz denne.

Prekvapivé je, že väčšina amerických vodičov ešte stále vsádza na klasické a trochu neskladné CD. Z celkového počtu 2041 opýtaných ich ešte 64% pravidelne používa klasické cédečka a priemerný vodič má so sebou v aute 10,5 kompaktných diskov.

Platenú digitálnu streamovanú hudbu Američania počúvať nechcú, respektíve za ňu nechcú v 80% prípadov vôbec platiť, ani v budúcnosti. Pokiaľ ide o používanie moderných spôsobov prehrávania hudby, pre veľkú časť opýtaných je ovládanie a obsluha týchto systémov príliš zložitá, prípadne je vraj nespoľahlivá a rozptyľuje ich od riadenia.

A pretože práve americký trh je pre automobilky veľmi dôležitý, vyzerá to, že sa s klasickým AM / FM rádiom s anténou a aj s rozmerným CD prehrávačom budeme v nových autách stretávať ešte niekoľko rokov. A čo vlastne počúvate v aute vy? Motor? Rádio? Púšťate si hudbu cez telefón, alebo snáď máte ešte v aute kazety? Napíšte nám do komentárov pod článkom.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY