vytisknout velikost písma Kia X-Car druhýkrát: Tentoraz sa obeťou stala nová generácia Sportage

Kia X-Car druhýkrát: Tentoraz sa obeťou stala nová generácia Sportage

Koncom minulého roka sa Kia ukázala s trochu zbesilo vyzerajúcim autom, ktoré si hovorilo X-Car. Ako základ poslúžila novej generácie Sorenta a dizajn bol inšpirovaný filmovým X-Manom, presne povedané pánom Wolverinom. Tento rok sa kórejská automobilka rozhodla túto vec zopakovať. Rozdiel je akurát v tom, že sa obeťou zbesilej prestavby stala nová Kia Sportage a inšpiráciou bola pre zmenu Mystique.

Kia sa znova dala dokopy so štúdiom 20th Century Fox a upravila novú generáciu Sportage. Výsledok má údajne napodobňovať výzoru a schopnosti filmovej postavy Mystique, ktorá vie meniť svoj tvar. Či sa to podarilo, to môžete posúdiť v priloženej galérii.

Automobilka túto dizajnovú kreáciu odhalí v januári v austrálskom Melbourne pred začatím tenisového šampionátu Australian Open 2016, kde potom bude vozidlo aj po celú dobu konania tejto akcie vystavené.

spor_4.jpgspor_1.jpgspor_2.jpgspor_3.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY