vytisknout velikost písma Kia Soul sa v edícii Red Zone vracia ku konceptu Track'ster

Druhá generácia modelu Kia Soul ešte nevyšla do prevádzky, ale už prichádza v prvej špeciálnej sérii.
Kia Soul sa v edícii Red Zone vracia ku konceptu Track

Európskemu publiku sa nová Kia Soul predstavila na tohtoročnom autosalóne vo Frankfurte a po štylistickej stránke vychádza z koncepčnej štúdie Kia Track'ster prezentovanej pred rokom v Chicagu. Oproti spomínanej štúdii sériové prevedenie prekvapilo triezvym ladením, ktoré jasne nadväzuje na svojho predchodcu. Zdá sa teda, že dizajn súčasných automobiloch Kia pravdepodobne dosiahol do fázy, kedy stylisti začínajú dbať na kontinuitu.

Kia Soul Red Zone 1.jpgKia Soul Red Zone 2.jpgKia Soul Red Zone 3.jpg
Kia Soul sa v edícii Red Zone blíži svojím vzhľadom k pôvodnému minuloročnému konceptu

Do predajov u nás nová Kia Soul nastúpi až na začiatku budúceho roka, ale už teraz vám môžeme ukázať prvú špeciálnu sériu. Volá sa Kia Soul Red Zone, obmedzená bude na 2 000 jednotiek a určená je primárne zákazníkom v USA. Jej najzaujímavejším prvkom je ladenie doplnkov a farieb priamo odkazujúce na pôvodný koncept Track'ster.

Najväčšími zmenami sú päťdverová karoséria namiesto trojdverovej a biela strecha namiesto červenej. Za zmienku stojí sada doplnkov zahŕňajúca nástavce nárazníkov a prahov, biele lakovanie a červené akcenty. Vozidlo stojí na špecifických osemnásťpalcových ráfikoch a o jeho pohon sa stará zážihový štvorvalec s objemom 2,0 l, priamym vstrekovaním a výkonom 164 koní (121 kW), ktorý má byť v USA najsilnejší variantom pre nový Soul.

Kia Soul Red Zone 5.jpgKia Soul Red Zone 6.jpgKia Soul Red Zone 7.jpg
Červené doplnky prestupujú aj do interiéru

Aj interiér je plný červených doplnkov, najmä v oblasti stredovej konzoly, ale zákazníci sa môžu tešiť aj na červené sťahovanie sedadiel, koženého volantu a koberčekov aj na hliníkové pedále.

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY