vytisknout velikost písma Kia Picanto dostala športový vzhľad. Rýchly motor ale chýba

Kia Picanto dostala športový vzhľad. Rýchly motor ale chýba

Kia predstavuje novú verziu svojho najmenšieho modelu v ponuke. Picanto si po novom môžete zaobstarať v športovej edícii, ktorá zariadi atraktívnejší vzhľad vášho exempláru. Okrem toho prichádzajú aj niektoré prvky komfortnej výbavy a Kia taktiež zmenšila v Picante napríklad polomer otáčania.

Príplatkový športový paket stojí zhruba 150 eur. Na Picanto pridá športové nárazníky a dvojitú koncovku výfuku. Kto čaká nejaký zaujímavejší motor, ten sa nedočká. K dispozícii je stále litrový agregát alebo štvorvalec 1.25 CVVT. Najrýchlejšie Picanto tak stále disponuje výkonom 62 kW (84 koní) a stovku zvládne za 11,9 s.

Okrem športových nárazníkov si záujemcovia môžu dopriať napríklad aj navigáciu, parkovaciu kameru, vyhrievaný volant alebo bezkľúčový prístup do auta. Picanto tiež používa elektrický posilňovač riadenia. Medzi krajnými polohami je po novom 2,9 otáčok (predtým 4,3) a celkový polomer otáčania sa zmenšil na 4,8 metra.

Picanto_Sports Pack_front bumper.jpgPicanto _Sports Pack_rear bumper.jpgPicanto_sport paket.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY