vytisknout velikost písma Kia Picanto dostala športový vzhľad. Rýchly motor ale chýba

Kia Picanto dostala športový vzhľad. Rýchly motor ale chýba

Kia predstavuje novú verziu svojho najmenšieho modelu v ponuke. Picanto si po novom môžete zaobstarať v športovej edícii, ktorá zariadi atraktívnejší vzhľad vášho exempláru. Okrem toho prichádzajú aj niektoré prvky komfortnej výbavy a Kia taktiež zmenšila v Picante napríklad polomer otáčania.

Príplatkový športový paket stojí zhruba 150 eur. Na Picanto pridá športové nárazníky a dvojitú koncovku výfuku. Kto čaká nejaký zaujímavejší motor, ten sa nedočká. K dispozícii je stále litrový agregát alebo štvorvalec 1.25 CVVT. Najrýchlejšie Picanto tak stále disponuje výkonom 62 kW (84 koní) a stovku zvládne za 11,9 s.

Okrem športových nárazníkov si záujemcovia môžu dopriať napríklad aj navigáciu, parkovaciu kameru, vyhrievaný volant alebo bezkľúčový prístup do auta. Picanto tiež používa elektrický posilňovač riadenia. Medzi krajnými polohami je po novom 2,9 otáčok (predtým 4,3) a celkový polomer otáčania sa zmenšil na 4,8 metra.

Picanto_Sports Pack_front bumper.jpgPicanto _Sports Pack_rear bumper.jpgPicanto_sport paket.jpg

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

dnes | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

včera | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY