vytisknout velikost písma Kia Picanto dostala športový vzhľad. Rýchly motor ale chýba

Kia Picanto dostala športový vzhľad. Rýchly motor ale chýba

Kia predstavuje novú verziu svojho najmenšieho modelu v ponuke. Picanto si po novom môžete zaobstarať v športovej edícii, ktorá zariadi atraktívnejší vzhľad vášho exempláru. Okrem toho prichádzajú aj niektoré prvky komfortnej výbavy a Kia taktiež zmenšila v Picante napríklad polomer otáčania.

Príplatkový športový paket stojí zhruba 150 eur. Na Picanto pridá športové nárazníky a dvojitú koncovku výfuku. Kto čaká nejaký zaujímavejší motor, ten sa nedočká. K dispozícii je stále litrový agregát alebo štvorvalec 1.25 CVVT. Najrýchlejšie Picanto tak stále disponuje výkonom 62 kW (84 koní) a stovku zvládne za 11,9 s.

Okrem športových nárazníkov si záujemcovia môžu dopriať napríklad aj navigáciu, parkovaciu kameru, vyhrievaný volant alebo bezkľúčový prístup do auta. Picanto tiež používa elektrický posilňovač riadenia. Medzi krajnými polohami je po novom 2,9 otáčok (predtým 4,3) a celkový polomer otáčania sa zmenšil na 4,8 metra.

Picanto_Sports Pack_front bumper.jpgPicanto _Sports Pack_rear bumper.jpgPicanto_sport paket.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY