vytisknout velikost písma Kia Picanto dostala facelift, predvedie ho v Ženeve

Kia Picanto dostala facelift, predvedie ho v Ženeve

Najmenší model v ponuke automobilky Kia sa tiež dočká modernizácie, aj keď nič radikálneho čakať nemáme. Na autosalóne v Ženeve teda nebude malé Picanto patriť k najväčším lákadlám, novinky sa dajú očakávať predovšetkým vo výbave a rozšírených možnostiach konektivity.

Kia Picanto si ponechá aj motor 1.0 MPI, ktorý ale prešiel revíziou, aby mohol spĺňať emisnú normu Euro 6. K dispozícii vraj bude tiež akýsi športový paket so 14 "zliatinovými kolesami a doplnky exteriéru aj interiéru. Vnútri môže byť napríklad nový sedempalcový displej audio systému a navigácia a k dispozícii bude aj tempomat a obmedzovač rýchlosti.

Zaujímavé tiež je, že Kia ponúkne za príplatok lepšie brzdy. Predné kotúče môžu mať namiesto 241 mm priemer 252 mm. Podľa automobilky sa tým skráti brzdná dráha (bez reakčnej doby) zo 100 km/h o dva metre na 37 m.

2016-kia-picanto-24-1.jpg2016-kia-picanto-25-1.jpg
2016-kia-picanto-26-1.jpg2016-kia-picanto-27-1.jpg

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY