vytisknout velikost písma Kia Optima v európskej špecifikácii prezradená pred premiérou

Kia Optima v európskej špecifikácii prezradená pred premiérou

Kia privezie do Frankfurtu nový sedan Optima a tešiť sa môžeme aj na športovú verziu Optima GT. Kombi založené na koncepte Sportspace ale bohužiaľ nebude. Detaily sú zatiaľ ešte tajné, pretože sa stále čaká na oficiálnu tlačovú správu a fotky od automobilky.

kia optima (2).jpgkia optima (3).jpgkia optima (5).jpgKia Optima sa pokúsi zobrať zákazníkov Passatu alebo Mondeu, ale v Európe to bude mať veľmi ťažké. Samozrejme bude dosť záležať na tom, akú cenu automobilka nastaví. Firemnú klientelu tiež zaujímajú emisie a základná výbava

Vieme len to, že základom európskej špecifikácie, ktorú môžete vidieť na uniknutých fotografiách, bude turbodiesel 1.7 CRDI s výkonom 104 kW (141 k) a krútiacim momentom 340 Nm. V sérii dostane šesťstupňový manuál, ale bude aj sedemstupňový dvojspojkový automat. Možno príde aj hybrid.

Vedľa benzínového motora 1.6 T-GDI s výkonom okolo 180 koní má doraziť aj športovo ladená verzia Optima GT s preplňovaným dvojlitrom s výkonom až 250 koní. Tá ale dostane zrejme len automatickú prevodovku. Kompletný balík informácií budeme mať k dispozícii pred oficiálnym odhalením vo Frankfurte.

kia optima (1).jpgkia optima (4).jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY