vytisknout velikost písma Kia GT4 Stinger: pripravované kórejske žihadlo tretíkrát

Značka Kia práve uvoľnila v poradí tretí snímku a niekoľko ďalších informácií k svojej novej štúdii.
Kia GT4 Stinger: pripravované kórejske žihadlo tretíkrát

Koncepčná štúdia Kia GT4 Stinger bude predstavená už za niekoľko dní na autosalóne v Detroite a potešiť má najmä zástanca vozidiel s klasickou konfiguráciou pohonnej sústavy. Pôjde o dvojdverový športový automobil s výraznou, napriek tomu jednoducho strihanou maskou chladiča a zvisle orientovanými zostavami LED pre hlavné svetlá. Už takmer v predvečer oficiálnej premiéry vám okrem tretieho snímku ponúkame tiež niekoľko ďalších technických informácií.

Kia GT4 Stinger prev 3.jpgKia GT4 Stinger prev 2.jpgKia GT4 Stinger prev 1.jpg
Trojica prvých snímok pripravovanej štúdie značky Kia v poradí, v ktorom boli uvoľňované

O pohon sa postará zážihový štvorvalec 2,0 T-GDi s preplňovaním a výkonom 320 koní (235 kW), ktorý bude svoj ​​krútiaci moment posielať na kolesá zadnej nápravy cez "tesne odstupňovanú", manuálne radenú šesťstupňovú prevodovku. Prototyp dostane žlté lakovanie odtieňom Ignition a výkonnú brzdovú sústavu s dvojdielnymi, odvrtávanými kotúčmi Brembo Gran Tourismo a štvorpiestikovými strmeňmi.

Dvadsaťpalcové kolesá s centrálnou maticou (!) a štruktúrou kombinujúcou hliníkovú zliatinu s uhlíkovými kompozitmi obúvajú pneumatiky Pirelli P-Zero zatiaľ chýbajúcich upresnení rozmeru. Podvozok má vynikať všetkými kolesami zavesenými na pároch lichobežníkových závesov.

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY