vytisknout velikost písma Kia GT4 Stinger: pripravované kórejske žihadlo tretíkrát

Značka Kia práve uvoľnila v poradí tretí snímku a niekoľko ďalších informácií k svojej novej štúdii.
Kia GT4 Stinger: pripravované kórejske žihadlo tretíkrát

Koncepčná štúdia Kia GT4 Stinger bude predstavená už za niekoľko dní na autosalóne v Detroite a potešiť má najmä zástanca vozidiel s klasickou konfiguráciou pohonnej sústavy. Pôjde o dvojdverový športový automobil s výraznou, napriek tomu jednoducho strihanou maskou chladiča a zvisle orientovanými zostavami LED pre hlavné svetlá. Už takmer v predvečer oficiálnej premiéry vám okrem tretieho snímku ponúkame tiež niekoľko ďalších technických informácií.

Kia GT4 Stinger prev 3.jpgKia GT4 Stinger prev 2.jpgKia GT4 Stinger prev 1.jpg
Trojica prvých snímok pripravovanej štúdie značky Kia v poradí, v ktorom boli uvoľňované

O pohon sa postará zážihový štvorvalec 2,0 T-GDi s preplňovaním a výkonom 320 koní (235 kW), ktorý bude svoj ​​krútiaci moment posielať na kolesá zadnej nápravy cez "tesne odstupňovanú", manuálne radenú šesťstupňovú prevodovku. Prototyp dostane žlté lakovanie odtieňom Ignition a výkonnú brzdovú sústavu s dvojdielnymi, odvrtávanými kotúčmi Brembo Gran Tourismo a štvorpiestikovými strmeňmi.

Dvadsaťpalcové kolesá s centrálnou maticou (!) a štruktúrou kombinujúcou hliníkovú zliatinu s uhlíkovými kompozitmi obúvajú pneumatiky Pirelli P-Zero zatiaľ chýbajúcich upresnení rozmeru. Podvozok má vynikať všetkými kolesami zavesenými na pároch lichobežníkových závesov.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY