vytisknout velikost písma Kia GT4 Stinger: pre vyznávačov klasickej koncepcie

O prípravách nového konceptu športového vozidla z dielní Kia sme vás informovali už pred Vianocami, teraz už môžeme byť konkrétnejší.

Na rozdiel od pôvodného článku vám tak môžeme ponúknuť nielen nové informácie, ale aj ďalšiu snímku, a dokonca aj meno! Teda vedzte, že nová štúdia značky Kia, ktoré sa predstaví už o dva týždne na autosalóne v Detroite (presnejšie 13. januára), ponesie označenie Kia GT4 Stinger. Pôjde o štúdiu športového vozidla s veľmi nízkou karosériou typu kupé a konfiguráciou sedadiel 2 +2.

Kia GT4 Stinger prev 1.jpgKia GT4 Stinger prev 2.jpg
Pohľad na originálne vykonaný predok novej štúdie Kia GT4 Stinger, vpravo snímku uverejnenú už pred Vianocami

Na predku nemôže chýbať maska ​​chladiča v typickom tvare "psej kosti", zaujímavým prvkom ale budú hlavne zvisle situované hlavné svetlomety zložené zo zdrojov LED. Tešiť sa môžeme aj na dvadsaťpalcové liate ráfiky, kapotu s ventilačnými otvormi či aerodynamické prvky z uhlíkových kompozitov. Prototyp Kia GT4 Stinger bol pripravený v kalifornskom štylistickom stredisku automobilky Kia.

O pohonnej sústave nového konceptu Kia GT4 Stinger toho veľa nevieme. Jasné je snáď len to, že pôjde o zážihový radový štvorvalec s preplňovaním, ktorý z objemu 2,0 l vyvinie výkon 320 koní (235 kW) a poháňať bude kolesá zadnej nápravy.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY