vytisknout velikost písma Kia GT4 Stinger: pre vyznávačov klasickej koncepcie

O prípravách nového konceptu športového vozidla z dielní Kia sme vás informovali už pred Vianocami, teraz už môžeme byť konkrétnejší.

Na rozdiel od pôvodného článku vám tak môžeme ponúknuť nielen nové informácie, ale aj ďalšiu snímku, a dokonca aj meno! Teda vedzte, že nová štúdia značky Kia, ktoré sa predstaví už o dva týždne na autosalóne v Detroite (presnejšie 13. januára), ponesie označenie Kia GT4 Stinger. Pôjde o štúdiu športového vozidla s veľmi nízkou karosériou typu kupé a konfiguráciou sedadiel 2 +2.

Kia GT4 Stinger prev 1.jpgKia GT4 Stinger prev 2.jpg
Pohľad na originálne vykonaný predok novej štúdie Kia GT4 Stinger, vpravo snímku uverejnenú už pred Vianocami

Na predku nemôže chýbať maska ​​chladiča v typickom tvare "psej kosti", zaujímavým prvkom ale budú hlavne zvisle situované hlavné svetlomety zložené zo zdrojov LED. Tešiť sa môžeme aj na dvadsaťpalcové liate ráfiky, kapotu s ventilačnými otvormi či aerodynamické prvky z uhlíkových kompozitov. Prototyp Kia GT4 Stinger bol pripravený v kalifornskom štylistickom stredisku automobilky Kia.

O pohonnej sústave nového konceptu Kia GT4 Stinger toho veľa nevieme. Jasné je snáď len to, že pôjde o zážihový radový štvorvalec s preplňovaním, ktorý z objemu 2,0 l vyvinie výkon 320 koní (235 kW) a poháňať bude kolesá zadnej nápravy.

Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

dnes | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY