vytisknout velikost písma Ken Block znova presadol, prvýkrát do zadnokolesovky. Upravil si klasický Escort

Block si vybral Ford Escort RS Mk2 z roku 1978. Prestavbu realizoval Blockov tím Hoonigan Racing Division v spolupráci so spoločnosťou Rocket Bunny.
Ken Block znova presadol, prvýkrát do zadnokolesovky. Upravil si klasický Escort

Pretekár, šikovný podnikateľ a hlavná hviezda série Gymkhana si zadovážil nové auto. Rovnako ako v predchádzajúcom prípade je to klasický Ford, tentoraz však európsky. Block si vybral Ford Escort RS Mk2 z roku 1978. Kúpil ho v roku 2008 a pomaly nechal prestavať k svojmu obrazu. Na rozdiel od predchádzajúcich áut sa pritom rozhodol zachovať pôvodnú koncepciu s pohonom zadných kolies.

Prestavbu realizoval Blockov tím Hoonigan Racing Division v spolupráci so spoločnosťou Rocket Bunny, zameranú na rozširovanie karosérií, a britskými špecialistami na tuning Escortu. Auto je poháňané atmosféricky plneným štvorvalcom Millington 2,5 l, ktorý dosahuje výkon 248 kW (337 k) a točí 9000 ot./min.

Na prvú akčnú videoukážku Blockovho Escortu sa môžete pozrieť už dnes. Showman ale prezradil, že práve s týmto autom natočí aj ďalší diel Gymkhany, plánovaný na rok 2016. Bude to prvýkrát, kedy v kultovej sérii vystúpi auto bez pretáčajúcich sa predných kolies.

ken-block-ford-escort-mkII-10.jpgken-block-ford-escort-mkII-11.jpgken-block-ford-escort-mkII-9.jpgken-block-ford-escort-mkII-12_1440x655c.jpgken-block-ford-escort-mkII-14.jpgken-block-ford-escort-mkII-15.jpgken-block-ford-escort-mkII-17.jpgken-block-ford-escort-mkII-1.jpgken-block-ford-escort-mkII-18.jpgken-block-ford-escort-mkII-19.jpgken-block-ford-escort-mkII-2.jpgken-block-ford-escort-mkII-20.jpgken-block-ford-escort-mkII-3.jpgken-block-ford-escort-mkII-4.jpgken-block-ford-escort-mkII-5.jpgken-block-ford-escort-mkII-6.jpgken-block-ford-escort-mkII-7.jpg

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY