vytisknout velikost písma Ken Block znova presadol, prvýkrát do zadnokolesovky. Upravil si klasický Escort

Block si vybral Ford Escort RS Mk2 z roku 1978. Prestavbu realizoval Blockov tím Hoonigan Racing Division v spolupráci so spoločnosťou Rocket Bunny.
Ken Block znova presadol, prvýkrát do zadnokolesovky. Upravil si klasický Escort

Pretekár, šikovný podnikateľ a hlavná hviezda série Gymkhana si zadovážil nové auto. Rovnako ako v predchádzajúcom prípade je to klasický Ford, tentoraz však európsky. Block si vybral Ford Escort RS Mk2 z roku 1978. Kúpil ho v roku 2008 a pomaly nechal prestavať k svojmu obrazu. Na rozdiel od predchádzajúcich áut sa pritom rozhodol zachovať pôvodnú koncepciu s pohonom zadných kolies.

Prestavbu realizoval Blockov tím Hoonigan Racing Division v spolupráci so spoločnosťou Rocket Bunny, zameranú na rozširovanie karosérií, a britskými špecialistami na tuning Escortu. Auto je poháňané atmosféricky plneným štvorvalcom Millington 2,5 l, ktorý dosahuje výkon 248 kW (337 k) a točí 9000 ot./min.

Na prvú akčnú videoukážku Blockovho Escortu sa môžete pozrieť už dnes. Showman ale prezradil, že práve s týmto autom natočí aj ďalší diel Gymkhany, plánovaný na rok 2016. Bude to prvýkrát, kedy v kultovej sérii vystúpi auto bez pretáčajúcich sa predných kolies.

ken-block-ford-escort-mkII-10.jpgken-block-ford-escort-mkII-11.jpgken-block-ford-escort-mkII-9.jpgken-block-ford-escort-mkII-12_1440x655c.jpgken-block-ford-escort-mkII-14.jpgken-block-ford-escort-mkII-15.jpgken-block-ford-escort-mkII-17.jpgken-block-ford-escort-mkII-1.jpgken-block-ford-escort-mkII-18.jpgken-block-ford-escort-mkII-19.jpgken-block-ford-escort-mkII-2.jpgken-block-ford-escort-mkII-20.jpgken-block-ford-escort-mkII-3.jpgken-block-ford-escort-mkII-4.jpgken-block-ford-escort-mkII-5.jpgken-block-ford-escort-mkII-6.jpgken-block-ford-escort-mkII-7.jpg

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY