vytisknout velikost písma Ken Block znova presadol, prvýkrát do zadnokolesovky. Upravil si klasický Escort

Block si vybral Ford Escort RS Mk2 z roku 1978. Prestavbu realizoval Blockov tím Hoonigan Racing Division v spolupráci so spoločnosťou Rocket Bunny.
Ken Block znova presadol, prvýkrát do zadnokolesovky. Upravil si klasický Escort

Pretekár, šikovný podnikateľ a hlavná hviezda série Gymkhana si zadovážil nové auto. Rovnako ako v predchádzajúcom prípade je to klasický Ford, tentoraz však európsky. Block si vybral Ford Escort RS Mk2 z roku 1978. Kúpil ho v roku 2008 a pomaly nechal prestavať k svojmu obrazu. Na rozdiel od predchádzajúcich áut sa pritom rozhodol zachovať pôvodnú koncepciu s pohonom zadných kolies.

Prestavbu realizoval Blockov tím Hoonigan Racing Division v spolupráci so spoločnosťou Rocket Bunny, zameranú na rozširovanie karosérií, a britskými špecialistami na tuning Escortu. Auto je poháňané atmosféricky plneným štvorvalcom Millington 2,5 l, ktorý dosahuje výkon 248 kW (337 k) a točí 9000 ot./min.

Na prvú akčnú videoukážku Blockovho Escortu sa môžete pozrieť už dnes. Showman ale prezradil, že práve s týmto autom natočí aj ďalší diel Gymkhany, plánovaný na rok 2016. Bude to prvýkrát, kedy v kultovej sérii vystúpi auto bez pretáčajúcich sa predných kolies.

ken-block-ford-escort-mkII-10.jpgken-block-ford-escort-mkII-11.jpgken-block-ford-escort-mkII-9.jpgken-block-ford-escort-mkII-12_1440x655c.jpgken-block-ford-escort-mkII-14.jpgken-block-ford-escort-mkII-15.jpgken-block-ford-escort-mkII-17.jpgken-block-ford-escort-mkII-1.jpgken-block-ford-escort-mkII-18.jpgken-block-ford-escort-mkII-19.jpgken-block-ford-escort-mkII-2.jpgken-block-ford-escort-mkII-20.jpgken-block-ford-escort-mkII-3.jpgken-block-ford-escort-mkII-4.jpgken-block-ford-escort-mkII-5.jpgken-block-ford-escort-mkII-6.jpgken-block-ford-escort-mkII-7.jpg

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY