vytisknout velikost písma Ken Block vymení Fiestu za tento brutálny Mustang 4x4

Ken Block vymení Fiestu za tento brutálny Mustang 4x4

Kena Blocka a jeho vyvádzanie s autom pod názvom Gymkhana určite poznáte. Teraz sa pripravuje už siedmy diel (nakrúcal sa v Los Angeles) a už sme z neho mohli vidieť prvé ukážky. Aké auto tentoraz americký kaskadér a pretekár používa?

mustang (1).jpgmustang (3).jpg
Ťažko by ste vymysleli brutálnejšiu prestavbu Mustangu z šesťdesiateho piateho. Snáď len s hviezdicovým motorom a rotačným guľometom na streche...

Na nakrúcanie si tentoraz vzal doslova strašidelný Ford Mustang z roku 1965, ktorý bol vybavený kompresorom preplňovaným osemvalcom 6,7 l, pohonom všetkých kolies a šesťstupňovou prevodovkou. Výkon motora činí brutálnych 845 koní. 

Stroj pomenovaný The Hoonicorn stavala spoločnosť ASD Motorsport v meste Charlotte v Severnej Karolíne. S konštrukciou pomáhala ešte tuningová dielňa RTR. Inšpiráciou boli nielen klasické americké autá, ale aj závodné špeciály WRC a DTM a tiež modely áut, s ktorými sa Ken Block hral ako malý. 

Tak nás napadá, že by sme tiež potrebovali taký rozpočet (a sponzorov), aby sme si mohli nechať stavať podobné hračky ... Siedmy diel Gymkhana sa teraz spracováva a na svet by sa mal dostať ešte do konca roka.

mustang (2).jpgmustang (4).jpgken-blocks-hoonicorn-rtr-for-g-545915a046658.jpg

 

Test Range Rover Evoque Convertible: Kodiaq naopak

Range Rover Evoque Convertible

Nezmysel to je možno z pohľadu bežných zákazníkov, ale z pohľadu ľudí, ktorí si podobný voz môžu dovoliť a ktorí hľadajú iba štýl, je Evoque Convertible dokonale atraktívne, pretože vlastne nič iné než štýl neponúka.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi A8 je kvalitné a spoľahlivé, ale šetriť na ňom nemôžete

Jazdenka Audi A8

Ak vám nevadí drahší servis, kupujte. Takto príjemné, komfortné a ničím neobťažujúce autá už o chvíľu nebudú.

5. 3. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Začíname

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Vrcholné prevedenie Peugeotu 2008 GT Line nám bude robiť spoločnosť do konca júna. Testovaný exemplár dostal takmer kompletnú výbavu. Najsilnejší vznetový motor v ponuke disponuje výkonom 120 koní. Už od prvých kilometrov je jasné, že pôjde o úsporný automobil.

1. 3. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY