vytisknout velikost písma Ken Block vymení Fiestu za tento brutálny Mustang 4x4

Ken Block vymení Fiestu za tento brutálny Mustang 4x4

Kena Blocka a jeho vyvádzanie s autom pod názvom Gymkhana určite poznáte. Teraz sa pripravuje už siedmy diel (nakrúcal sa v Los Angeles) a už sme z neho mohli vidieť prvé ukážky. Aké auto tentoraz americký kaskadér a pretekár používa?

mustang (1).jpgmustang (3).jpg
Ťažko by ste vymysleli brutálnejšiu prestavbu Mustangu z šesťdesiateho piateho. Snáď len s hviezdicovým motorom a rotačným guľometom na streche...

Na nakrúcanie si tentoraz vzal doslova strašidelný Ford Mustang z roku 1965, ktorý bol vybavený kompresorom preplňovaným osemvalcom 6,7 l, pohonom všetkých kolies a šesťstupňovou prevodovkou. Výkon motora činí brutálnych 845 koní. 

Stroj pomenovaný The Hoonicorn stavala spoločnosť ASD Motorsport v meste Charlotte v Severnej Karolíne. S konštrukciou pomáhala ešte tuningová dielňa RTR. Inšpiráciou boli nielen klasické americké autá, ale aj závodné špeciály WRC a DTM a tiež modely áut, s ktorými sa Ken Block hral ako malý. 

Tak nás napadá, že by sme tiež potrebovali taký rozpočet (a sponzorov), aby sme si mohli nechať stavať podobné hračky ... Siedmy diel Gymkhana sa teraz spracováva a na svet by sa mal dostať ešte do konca roka.

mustang (2).jpgmustang (4).jpgken-blocks-hoonicorn-rtr-for-g-545915a046658.jpg

 

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY