vytisknout velikost písma Ken Block oficiálne ukázal súťažný špeciál Ford Focus RS RX

Ken Block oficiálne ukázal súťažný špeciál Ford Focus RS RX

Že Ken Block mieri do seriálu majstrovstiev sveta v Rallycross, to už vieme dlhšiu dobu, rovnako ako skutočnosť, že sa tam predstaví za volantom upraveného Fordu Focus RS. Nedávno sa tiež objavili na sociálnych sieťach prvé fotografie nového špeciálu, ktoré môžeme dnes doplniť fotkami oficiálnymi. Tie už ukazujú hotové vozidlo aj s "bojovými farbami".

Finálny vzhľad súťažných špeciálov navrhol Felipe Pantone, ktorý sa zameriava na street art a na automobiloch to je vidieť. Práca mu zabrala celkom osem dní. Počas nich Felipe najprv nastriekal svoje diela na plátno, tie boli následne prevedené do digitálnej podoby a potom už sa mohli tlačiť finálne fólie určené pre automobil.

Ken Block a Andreas Bakkerud vyrazí so svojimi Fordmi Focus RS RX prvýkrát do ostrého závodu už tento víkend, kedy seriál FIA World Rallycross Championship štartuje v Portugalsku. Len pre pripomenutie, oba tieto špeciály majú výkon 441 kW (600 k), krútiaci moment vrcholí na hodnote 900 Nm a šprint na stovku by nemal príliš prekračovať dve sekundy.

rsrx_1.jpgrsrx_2.jpgrsrx_3.jpgrsrx_5.jpgrsrx_6.jpgrsrx_7.jpgrsrx_4.jpg
Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY