vytisknout velikost písma Ken Block oficiálne ukázal súťažný špeciál Ford Focus RS RX

Ken Block oficiálne ukázal súťažný špeciál Ford Focus RS RX

Že Ken Block mieri do seriálu majstrovstiev sveta v Rallycross, to už vieme dlhšiu dobu, rovnako ako skutočnosť, že sa tam predstaví za volantom upraveného Fordu Focus RS. Nedávno sa tiež objavili na sociálnych sieťach prvé fotografie nového špeciálu, ktoré môžeme dnes doplniť fotkami oficiálnymi. Tie už ukazujú hotové vozidlo aj s "bojovými farbami".

Finálny vzhľad súťažných špeciálov navrhol Felipe Pantone, ktorý sa zameriava na street art a na automobiloch to je vidieť. Práca mu zabrala celkom osem dní. Počas nich Felipe najprv nastriekal svoje diela na plátno, tie boli následne prevedené do digitálnej podoby a potom už sa mohli tlačiť finálne fólie určené pre automobil.

Ken Block a Andreas Bakkerud vyrazí so svojimi Fordmi Focus RS RX prvýkrát do ostrého závodu už tento víkend, kedy seriál FIA World Rallycross Championship štartuje v Portugalsku. Len pre pripomenutie, oba tieto špeciály majú výkon 441 kW (600 k), krútiaci moment vrcholí na hodnote 900 Nm a šprint na stovku by nemal príliš prekračovať dve sekundy.

rsrx_1.jpgrsrx_2.jpgrsrx_3.jpgrsrx_5.jpgrsrx_6.jpgrsrx_7.jpgrsrx_4.jpg
Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY