vytisknout velikost písma Ken Block oficiálne ukázal súťažný špeciál Ford Focus RS RX

Ken Block oficiálne ukázal súťažný špeciál Ford Focus RS RX

Že Ken Block mieri do seriálu majstrovstiev sveta v Rallycross, to už vieme dlhšiu dobu, rovnako ako skutočnosť, že sa tam predstaví za volantom upraveného Fordu Focus RS. Nedávno sa tiež objavili na sociálnych sieťach prvé fotografie nového špeciálu, ktoré môžeme dnes doplniť fotkami oficiálnymi. Tie už ukazujú hotové vozidlo aj s "bojovými farbami".

Finálny vzhľad súťažných špeciálov navrhol Felipe Pantone, ktorý sa zameriava na street art a na automobiloch to je vidieť. Práca mu zabrala celkom osem dní. Počas nich Felipe najprv nastriekal svoje diela na plátno, tie boli následne prevedené do digitálnej podoby a potom už sa mohli tlačiť finálne fólie určené pre automobil.

Ken Block a Andreas Bakkerud vyrazí so svojimi Fordmi Focus RS RX prvýkrát do ostrého závodu už tento víkend, kedy seriál FIA World Rallycross Championship štartuje v Portugalsku. Len pre pripomenutie, oba tieto špeciály majú výkon 441 kW (600 k), krútiaci moment vrcholí na hodnote 900 Nm a šprint na stovku by nemal príliš prekračovať dve sekundy.

rsrx_1.jpgrsrx_2.jpgrsrx_3.jpgrsrx_5.jpgrsrx_6.jpgrsrx_7.jpgrsrx_4.jpg
Rýchly test Subaru Levorg 1.6GT-S MY17: Podvozok stále v hlavnej úlohe

Subaru Levorg 1.6GT-S MY17

Ergonómia je dokonale jednoduchá, výhľad von skvelý, podvozok istý a riadenie zábavné.

včera | Dalibor Žák
Test Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive: X=Volkswagen Tiguan/Seat Leon

Seat Ateca 1.4 TSI 4Drive

Ateca je jednoducho typické koncernové SUV urobené podľa Tiguanu. Len je to celé zabalené do atraktívnejšie tvarovanej a o niečo menšej karosérie.

21. 2. 2017 | Dalibor Žák
Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY