vytisknout velikost písma Katusha, Sparta, Wazuma... Taký tuning bol v Ženeve

Na nasledujúcich riadkoch nájdete stručný prehľad všetkého zaujímavého, na čo sme narazili.
Katusha, Sparta, Wazuma... Taký tuning bol v Ženeve
Zoznam kapitol
  1. ABT, AC Schnitzer, Brabus
  2. FAB Design, Gumpert, Hamann, Kahn, Lazareth
  3. Nimrod, Sbarro, Startech

ABT: Upravený Golf GTI, Audi RS 6 Avant a RS Q3

Spoločnosť ABT už dopredu avizovala, že privezie tri novinky a ako bonus elektrickú formulu. A tak sa aj stalo. Prezrieť sme si preto mohli GTI vo verzii Dark Edition s maximom 300 koní, biela RS Q3 pre zmenu dorazila s výkonom posilneným na 410 koní a tým najsilnejším sa stala RS 6 Avant s motorom disponujúcim parametrami 730 koní a 920 Nm.

AC Schnitzer : Range Rover prvýkrát, posilnená X5

Spoločnosť AC Schnitzer sa údajne vôbec prvýkrát pustila do úprav Range Roveru. Okrem viditeľných noviniek dostalo toto SUV výkon zvýšený na 340 koní, krútiaci moment narástol na 700 Nm. Záujemcovia sa môžu tešiť na leto, kedy sa táto úprava dostane do predaja.

Upravenému Range Roveru robilo spoločnosť ešte BMW X5 M50d. V tomto prípade bol motor vyladený až na 430 koní. Patričnej starostlivosti sa dočkal aj podvozok, ktorý bol znížený vpredu o 30 mm, vzadu o 20 mm. Na výber sú kolesá veľkosti 20 - 22 palcov.

Brabus: Trieda G s výkonom 800 k, GL so 700 koňmi

Brabus na seba upútal pozornosť vo Frankfurte, keď vystavil šesťkolesové G. Toto monštrum v Ženeve nechýbalo, ale boli tu aj ďalšie zaujímavé autá. Napríklad klasické G 65 AMG v prevedení 800 iBusiness. Preplňovaný dvanásťvalec dostal maximum 800 koní a krútiaci moment 1420 Nm.

Zrýchlenie z nuly na stovku je otázkou 4,2 s, najvyššia rýchlosť je elektronicky obmedzená na 250 km/h. V interiéri je potom všetko pripravené na to, aby ste mohli byť kedykoľvek stopercentne pripojený na internet, respektíve aby ste mohli podľa vašej vôľe využívať všetky možné multimédiá.

Okrem G 800 dorazilo tiež slabšie GL 700. To vychádza z 63 AMG a jeho parametre znejú 700 koní/960 Nm. Na stovke je za 4,6 s a maximálne sa dokáže rozbehnúť až na 300 km/h.

Sledujte AutoMag na Facebooku Ďalšia kapitola
Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: dvojvalec na polovičný úväzok

Leon je štvrtým najpredávanejším modelom značky Seat. Od začiatku tohto roka sa Leon predáva v modernizovanej verzii. K dlhodobému testu sme prijali verziu FR s motorom 1.4 ACT. Technickým bodom záujmu je dvojvalcový uzatvárací systém s čiastočným zaťažením.

22. 9. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Audi Q7 slúži dobre, ale len veľkorysému majiteľovi

Test jazdenky: Audi Q7

Veľké prémiové SUV, aj keď je ojazdené, si môže dovoliť len naozaj veľkorysý záujemca s takmer bezodným rozpočtom.

20. 9. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Peugeot 2008 v dlhodobom teste: Čo všetko zvládne multimediálny systém?

Dlhodobo testovaný model Peugeot 2008 zvládne čiastočné ovládanie hlasom a pripojenie na internet. Pripravené aplikácie spoločnosti Peugeot na Slovensku nefungujú. Váš telefón má vždy prednosť, takže hovor vám zakryje parkovaciu kameru aj navigáciu. Ovládanie s minimom tlačidiel je veľmi šikovné. Všetky bežné funkcie obslúžite z volantu.

18. 9. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY