vytisknout velikost písma Kahn WB12 Vengeance: Aj prepracovaný Aston Martin mieri do Ženevy

Kahn WB12 Vengeance: Aj prepracovaný Aston Martin mieri do Ženevy

Aj spoločnosť Kahn dorazí na ženevský autosalón. Hlavným ťahákom tentoraz nebude niečo ako šesťkolesový Land Rover Defender, ale kompletne prepracovaný Aston Martin DB9. Ten dostal okrem celého radu úprav aj nové meno WB12 Vengeance.

Pôvodný Aston dostal v podstate kompletne novú karosériu. Najvýraznejším prvkom je iná maska ​​chladiča, ale v kontexte ostatných úprav ide iba o detail. Kahn totiž pridal novú kapotu, blatníky, dvere alebo strechu. Všetko je vyrobené z hliníka.

Vzhľad potom podčiarknu nové nárazníky, karbónový spojler vpredu a nerezové koncovky výfuku vzadu. Na prednej náprave nájdeme disky veľkosti 20", vzadu sú kolesá ešte o palec väčšie. V prvom prípade by sme mali napočítať šestnásť lúčov, v tom druhom osemnásť.

Kahn už spustil oficiálne stránky určené špeciálne pre WB12 Vengeance, ale tam zatiaľ nenájdeme nič na tému technických úprav vozidla. Všetko sa dozvieme najneskôr na autosalóne v Ženeve.

astkahn_13.jpgastkahn_09.jpgastkahn_10.jpgastkahn_12.jpgastkahn_14.jpgastkahn_15.jpgastkahn_03.jpgastkahn_01.jpgastkahn_05.jpgastkahn_02.jpgastkahn_06.jpgastkahn_07.jpg

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY