vytisknout velikost písma Kahn RS300 je vylepšené Discovery so štandardnou technikou a s diamantmi

Kahn RS300 je vylepšené Discovery so štandardnou technikou a s diamantmi

Po šesťkolesovom Defenderi predstavuje Kahn ďalšiu zo svojich noviniek. Tentoraz prišiel rad na Land Rover Discovery, u ktorého ale došlo k podstatne menším zmenám než pri spomínanom Defenderi. Vylepšoval sa totiž len vzhľad, technika zostala sériová.

Hlavnou novinkou je tak nakoniec prítomnosť obrovských diskov vo veľkosti 22 palcov. Kahn ešte navyše doplnil štandardné nárazníky o akési aerodynamické prvky, na pohľad potom môžu prípadných záujemcov osloviť snáď už iba brzdné strmene, u ktorých si môžete vybrať farbu, v akej ich chcete mať.

Interiéru vládne luxusná čierna koža, ale myslelo sa aj na detaily. Napríklad rámček analógových hodín dostal diamanty Swarovski, prístrojový štít je červený a nechýbajú ani prahové lišty vyrobené z nerezovej ocele alebo hliníkové pedále.

Ostatné veci už poznáme z bežných verzií, pretože do techniky Kahn nijako nezasiahol. O pohon sa stará naftový šesťvalec SDV6 disponujúci maximom 188 kW (256 koní), ktorý spolupracuje s osemstupňovou automatickou prevodovkou.

Ak máte záujem o toto auto, pripravte si zhruba 80 tisíc eur.

cehn_07.jpgcehn_04.jpgcehn_01.jpgcehn_03.jpgcehn_05.jpgcehn_06.jpgcehn_08.jpgcehn_09.jpgcehn_10.jpgcehn_11.jpg

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

BMW 330e vs. Lexus IS 300h: Keď hybridy športujú

Dnešný test jasne ukazuje, že akonáhle sa do hybridov naplno oprú európske značky so svojím vedomostným, technickým a finančným zázemím, môže sa náskok skupiny Toyota rýchlo rozplynúť.

26. 5. 2017 | Dalibor Žák
Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line v dlhodobom teste: Meranie výkonu na brzde

Peugeot 2008 1.6 BlueHDi GT Line

Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 na brzde nesklamal. Nameraný výkon zodpovedá oficiálne udávanému maximu. Vrchol krútiaceho momentu je takmer presne o 50 Nm vyšší.

23. 5. 2017 | Dalibor Žák
Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Rýchly test Toyota C-HR 1.2 Turbo: Benzínový reparát

Za 23-tisíc eur dostanete plne vybavený automobil s prvkami typu adaptívneho tempomatu a bezkľúčového prístupu, so systémom sledovania mŕtveho uhla, s inteligentným parkovacím asistentom alebo vyhrievaním volantu.

18. 5. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY