vytisknout velikost písma Kahn opäť ponúka Defender 6x6. Tentoraz je cena skoro ľudová

Kahn opäť ponúka Defender 6x6. Tentoraz je cena skoro ľudová

Šesťkolesový Land Rover Defender sme si mohli prezrieť na stánku Kahn Design tento rok v Ženeve. Aktuálne sa spomínaná spoločnosť k téme Defender s trojicou náprav vrátila, tentoraz však v trochu jednoduchšej forme, s karosériou pick-up a za výrazne nižšiu cenu.

Nový šesťkolesový pick-up pripomína známy Mercedes G63 AMG 6x6. Na rozdiel od neho ale tento Land Rover zďaleka neponúka tak výkonný motor. V základe totiž túto prestavbu poháňa štandardný naftový štvorvalec s objemom 2,2 litra, pričom na výber je šesťstupňový manuál, štvorstupňový a šesťstupňový automat. Samozrejme ak si budete priať niečo iné pod kapotu, Kahn vám za patričný poplatok rád vyhovie.

V pláne je stavba ako verzies riadením na ľavej strane, tak s tým pravostranným. Šesťkolesových pick-upov chce Kahn vyrobiť maximálne dvadsať za rok. Vďaka absencii nákladnej zástavby iného motora, keď sa predlžovala aj predná časť auta, je prvá cena tohto vozidla "len" 136 tisíc eur. Ženevský špeciál mal pod kapotou benzínový osemvalec a jeho cena bola vyššia zhruba o polovicu.

6x6_4.jpg6x6_5.jpg6x6_3.jpg6x6_1.jpg6x6_2.jpg

 

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

Čo urobí viac oktánov s výkonom trojvalca 1.0 TSI? Naša Fabia vám to ukáže

S našou dlhodobo testovanou Fabiou sme sa zastavili na brzde. Namerané hodnoty rozhodne nepriniesli sklamanie. Zároveň sme vyskúšali, čo s parametrami motora urobí drahší benzín. Výrazný rozdiel nečakajte.

dnes | Dalibor Žák
Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Ako je na tom šesťvalcová Kia Stinger s výkonom? O nedostatok koní sa nebojte

Kia Stinger je jednou z najzaujímavejších noviniek tohto roku. V rámci redakčného testu vrcholnej verzie GT sme zmerali aj reálny výkon dvakrát preplňovaného zážihového motora. Šesťvalcový Stinger sa zaradil k tým autám, ktoré na brzde vykázali vyššie ako udávané maximum.

6. 12. 2017 | Dalibor Žák
Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

Test Škoda Karoq 2.0 TDI 110 kW 4×4 DSG: Líder triedy

5. 12. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY