vytisknout velikost písma Kahn opäť ponúka Defender 6x6. Tentoraz je cena skoro ľudová

Kahn opäť ponúka Defender 6x6. Tentoraz je cena skoro ľudová

Šesťkolesový Land Rover Defender sme si mohli prezrieť na stánku Kahn Design tento rok v Ženeve. Aktuálne sa spomínaná spoločnosť k téme Defender s trojicou náprav vrátila, tentoraz však v trochu jednoduchšej forme, s karosériou pick-up a za výrazne nižšiu cenu.

Nový šesťkolesový pick-up pripomína známy Mercedes G63 AMG 6x6. Na rozdiel od neho ale tento Land Rover zďaleka neponúka tak výkonný motor. V základe totiž túto prestavbu poháňa štandardný naftový štvorvalec s objemom 2,2 litra, pričom na výber je šesťstupňový manuál, štvorstupňový a šesťstupňový automat. Samozrejme ak si budete priať niečo iné pod kapotu, Kahn vám za patričný poplatok rád vyhovie.

V pláne je stavba ako verzies riadením na ľavej strane, tak s tým pravostranným. Šesťkolesových pick-upov chce Kahn vyrobiť maximálne dvadsať za rok. Vďaka absencii nákladnej zástavby iného motora, keď sa predlžovala aj predná časť auta, je prvá cena tohto vozidla "len" 136 tisíc eur. Ženevský špeciál mal pod kapotou benzínový osemvalec a jeho cena bola vyššia zhruba o polovicu.

6x6_4.jpg6x6_5.jpg6x6_3.jpg6x6_1.jpg6x6_2.jpg

 

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY