vytisknout velikost písma Kahn Design opäť na scéne. Tentoraz došlo na Range Rover Sport SDV6

Kahn Design opäť na scéne. Tentoraz došlo na Range Rover Sport SDV6

Spoločnosť Kahn Design vytasila ďalšiu úpravu automobilu značky Land Rover. Po šesťkolesovom Defendri a vyladenom Defendri 90 Pick Up tentoraz došlo na naftový Range Rover Sport.

Land Rover Range Rover Sport 3.0 HSE - 400 LE Vesuvius Luxury Edition (čo je kompletné oficiálne označenie) nesie rad dizajnových vylepšení. Menovite ide o predný aj zadný nárazník, masku chladiča, kontrastnú oranžovú strechu a difúzor, ktorý tiež môže byť oranžový. Aby toho nebolo málo, vzadu nájdeme dve koncovky výfuku z lešteného hliníka.

Upravený Range Rover Sport stojí na kolesách Kahn RS600 vo veľkosti 22" obutých do pneumatík Continental s rozmerom 285/35. Oranžovú farbu potom nájdete aj na brzdných strmeňoch. V interiéri očakávajte prvotriednu kožu, obloženie prahov z nerezovej ocele a kovové pedále.

Samozrejme Kahn upozorňuje na fakt, že toto je len ukážka možností a ak si zákazník navymýšlí čokoľvek iné, vyjde mu spoločnosť ústrety. Ak sa vám páči špecifikácia na priložených fotkách, máme dobrú správu. Je na predaj. Pripraviť si však musíte približne 110 tisíc eur.

kahn_rrs_6.jpgkahn_rrs_2.jpgkahn_ost_3.jpgkahn_rrs_1.jpgkahn_rrs_3.jpgkahn_ost_2.jpgkahn_ost_4.jpgkahn_rrs_4.jpgkahn_rrs_5.jpgkahn_ost_7.jpgkahn_ost_5.jpgkahn_ost_8.jpgkahn_ost_9.jpg

 

VW Amarok 3.0 TDI 165 kW vs. Toyota Hilux 2.4 D-4D: Motor, alebo výbava

VW Amarok vs. Toyota Hilux

Porovnanie týchto dvoch pick-upov sa dá na koniec celkom dobre zjednodušiť. V podstate si môžete vybrať, či chcete pick-up s naozaj silným motorom, alebo dáte prednosť podstatne menej dynamickej Toyote, ktorá vám výkon vykompenzuje bohatou výbavou.

18. 4. 2017 | Dalibor Žák
Škoda Favorit (1987) vs. Škoda Octavia (2017): 30 rokov vývoja za volantom

Favorit vs. Octavia

13. 4. 2017 | Dalibor Žák
 Zmerali sme akceleráciu všetkých verzií novej Škody Octavia RS

Škoda Octavia RS

Zmerali sme reálnu akceleráciu všetkých variantov novej Octavie RS a dvoch verzií Octavie Scout. Medzi najrýchlejším a najpomalším RS je pri zrýchlení 0-150 km/h rozdiel 5,3 s, pri zrýchlení 0-100 km/h to je 1,4 s. Všetky varianty Octavie RS aj Scout majú systém Launch Control. Kvôli čo najlepšiemu porovnaniu výsledkov sme merali verzie s automatickou prevodovkou DSG.

13. 4. 2017 | Dalibor Žák | 1 příspěvek

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY