vytisknout velikost písma Kahn Design opäť na scéne. Tentoraz došlo na Range Rover Sport SDV6

Kahn Design opäť na scéne. Tentoraz došlo na Range Rover Sport SDV6

Spoločnosť Kahn Design vytasila ďalšiu úpravu automobilu značky Land Rover. Po šesťkolesovom Defendri a vyladenom Defendri 90 Pick Up tentoraz došlo na naftový Range Rover Sport.

Land Rover Range Rover Sport 3.0 HSE - 400 LE Vesuvius Luxury Edition (čo je kompletné oficiálne označenie) nesie rad dizajnových vylepšení. Menovite ide o predný aj zadný nárazník, masku chladiča, kontrastnú oranžovú strechu a difúzor, ktorý tiež môže byť oranžový. Aby toho nebolo málo, vzadu nájdeme dve koncovky výfuku z lešteného hliníka.

Upravený Range Rover Sport stojí na kolesách Kahn RS600 vo veľkosti 22" obutých do pneumatík Continental s rozmerom 285/35. Oranžovú farbu potom nájdete aj na brzdných strmeňoch. V interiéri očakávajte prvotriednu kožu, obloženie prahov z nerezovej ocele a kovové pedále.

Samozrejme Kahn upozorňuje na fakt, že toto je len ukážka možností a ak si zákazník navymýšlí čokoľvek iné, vyjde mu spoločnosť ústrety. Ak sa vám páči špecifikácia na priložených fotkách, máme dobrú správu. Je na predaj. Pripraviť si však musíte približne 110 tisíc eur.

kahn_rrs_6.jpgkahn_rrs_2.jpgkahn_ost_3.jpgkahn_rrs_1.jpgkahn_rrs_3.jpgkahn_ost_2.jpgkahn_ost_4.jpgkahn_rrs_4.jpgkahn_rrs_5.jpgkahn_ost_7.jpgkahn_ost_5.jpgkahn_ost_8.jpgkahn_ost_9.jpg

 

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY