vytisknout velikost písma Kahn Design opäť na scéne. Tentoraz došlo na Range Rover Sport SDV6

Kahn Design opäť na scéne. Tentoraz došlo na Range Rover Sport SDV6

Spoločnosť Kahn Design vytasila ďalšiu úpravu automobilu značky Land Rover. Po šesťkolesovom Defendri a vyladenom Defendri 90 Pick Up tentoraz došlo na naftový Range Rover Sport.

Land Rover Range Rover Sport 3.0 HSE - 400 LE Vesuvius Luxury Edition (čo je kompletné oficiálne označenie) nesie rad dizajnových vylepšení. Menovite ide o predný aj zadný nárazník, masku chladiča, kontrastnú oranžovú strechu a difúzor, ktorý tiež môže byť oranžový. Aby toho nebolo málo, vzadu nájdeme dve koncovky výfuku z lešteného hliníka.

Upravený Range Rover Sport stojí na kolesách Kahn RS600 vo veľkosti 22" obutých do pneumatík Continental s rozmerom 285/35. Oranžovú farbu potom nájdete aj na brzdných strmeňoch. V interiéri očakávajte prvotriednu kožu, obloženie prahov z nerezovej ocele a kovové pedále.

Samozrejme Kahn upozorňuje na fakt, že toto je len ukážka možností a ak si zákazník navymýšlí čokoľvek iné, vyjde mu spoločnosť ústrety. Ak sa vám páči špecifikácia na priložených fotkách, máme dobrú správu. Je na predaj. Pripraviť si však musíte približne 110 tisíc eur.

kahn_rrs_6.jpgkahn_rrs_2.jpgkahn_ost_3.jpgkahn_rrs_1.jpgkahn_rrs_3.jpgkahn_ost_2.jpgkahn_ost_4.jpgkahn_rrs_4.jpgkahn_rrs_5.jpgkahn_ost_7.jpgkahn_ost_5.jpgkahn_ost_8.jpgkahn_ost_9.jpg

 

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY