vytisknout velikost písma K Wörthersee opäť mieri šesťvalcový Volkswagen Amarok

K Wörthersee opäť mieri šesťvalcový Volkswagen Amarok

Minulý rok bol pri Wörthersee okrem iného vidieť aj šesťvalcový Volkswagen Amarok. Biely exemplár ponúkol iný nárazník, upravené predné svetlá, výrazne zníženú výšku, športovo ladený interiér a pod kapotou šesťvalec TDI s výkonom 270 koní. Aj tento rok si návštevníci tejto akcie budú môcť prezrieť vyladený Amarok, tentoraz nesie meno Power.

Bohužiaľ veľké prekvapenie nečakajte. Okrem toho, že je vozidlo šedé s oranžovými detailmi, ide v podstate o to isté. Opäť prichádza verzia s jednoduchou kabínou, opäť sú na aute kolesá veľkosti 22 palcov, motor ponúka rovnaké parametre (270 k, 600 Nm) a mnoho rozdielov (okrem farby) nenájdete ani v interiéri.

Hlavným rozdielom tohtoročného a vlaňajšieho špeciálu Amarok je obsah korby. Zatiaľ čo minulý rok sa tento pick-up prezentoval s naloženou motokárou, tento rok dostal na korbu kompletné vybavenie pre organizovanie vonkajších party. DJ má k dispozícii ozvučenie o celkovom výkone 5000 wattov.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY