vytisknout velikost písma Jeremy Clarkson zostáva v Top Geare. Podpísal trojročný kontrakt

Jeremy Clarkson zostáva v Top Geare. Podpísal trojročný kontrakt

Posledný rok to okolo populárnej britskej relácie Top Gear a predovšetkým okolo Jeremy Clarksona doslova vrelo. Na moderátora sa zo všetkých strán znášala kritika ohľadom jeho údajných rasistických poznámok na adresu Ázijcov, černochov, moslimov, homosexuálov a kto vie koho ešte.

Došlo to dokonca tak ďaleko, že vedenie BBC pohrozilo Clarksonovi vyhadzovom aj napriek jeho nespochybniteľnému prínos a popularizácii relácie Top Gear po celom svete.

Existujúce zmluvy mali moderátorom skončiť v apríli 2015 a preto sa okolo nepodpísania nových zmlúv vyrojila kopa špekulácií o ich odchode a nahradení novým tímom. Dokonca sa začalo hovoriť aj o tom, že súčasná 22. séria, ktorá beží vôbec prvýkrát naživo aj na internete, je tou poslednou.

Lenže BBC teraz potvrdilo, že Jeremy Clarkson podpísal nový kontrakt na tri roky a očakáva sa, že James May a Richard Hammond podpíšu nové zmluvy tiež. Kým teda Clarkson zase neurazí nejakú národnostnú menšinu alebo rovno celý národ, bude Top Gear pokračovať ešte minimálne tri roky.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY