vytisknout velikost písma Jeremy Clarkson je znovu varovaný, nikto vraj nie je väčší ako BBC

Jeremy Clarkson je znovu varovaný, nikto vraj nie je väčší ako BBC

Jeremy Clarkson, jedna z hlavných postáv úspešnej šou Top Gear, dostal znovu varovanie od BBC kvôli svojim kontroverzným výrokom. Šéf BBC Danny Cohen, ktorý poskytol rozhovor denníku The Guardian, upozornil podľa vlastných slov Clarksona, že nikto nie je väčší ako celá BBC a situáciu prirovnal k fungovaniu futbalového klubu a jeho hráčov.

Clarkson je v posledných mesiacoch pod paľbou kritiky za údajné rasistické prejavy. Najprv sa na svet dostal nepoužitý záber z natáčania, v ktorom mal Clarkson v jednej známej detskej riekanke predniesť vulgárny výraz označujúci človeka čiernej pleti. Neskôr sa potom mal hanlivo vyjadriť o Aziatoch, čo už ale vo vysielaní zaznelo.

Jeremy Clarkson nesúhlasí, že by bol jeho prejav neakceptovateľný. V jazyku, ktorý použil, vraj nevidí žiadny problém. Vec sa má tak, že šéf BBC stojí za Clarkson a tvrdia o ňom, že rozhodne nie je rasista, len nesúhlasí s jazykom, ktorý vo vysielaní používa.

Pravdepodobne neexistuje národ, skupina, menšina alebo jedinec, ktorého by Jeremy Clarkson neurazil. V Top Gear aj v Jeremyho stĺpcoch či knihách počas rokov zazneli nevyberané vtipy na Francúzov, Mexičanov, Nemcov, Španielov a plno ďalších.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY