vytisknout velikost písma Jeff Zwart ukázal ďalšie svoje Porsche 356 a takto s ním driftoval na snehu

Že sa Porsche 356 z počiatku päťdesiatych rokov hodí len ako exponát do múzea? Jeff Zwart opäť dokazuje, že sa s ním dá stále pekne aj jazdiť...
Jeff Zwart ukázal ďalšie svoje Porsche 356 a takto s ním driftoval na snehu

Jeff Zwart toho počas svojho života stihol už veľa, okrem iného úspešne doviedol na vrchol Pikes Peak už celý rad rôznych automobilov, z ktorých väčšina niesla na svojich kapotách emblém automobilky Porsche. V marci sme vám dokázali, že Zwart vie v riadne svižnom tempe povodiť aj svoje kupé Porsche 356 s číslom podvozku 50, ktoré patrí medzi najcennejšie zachované historické vozidlá značky Porsche z prvej série vyrábanej po roku 1948 ešte v rakúskom Gmünde...

Teraz Jeff Zwart vyviezol ďalšie zo svojich vozidiel Porsche, pričom tentoraz išlo o kupé 356 z roku 1953. Vzniklo pôsobivé, trochu nostalgicky ladené video, na ktorom sa striedajú Jeffove šmyky na zasneženej ceste s prestrihmi z jeho jázd na Pikes Peak. Na videu sa môžete tešiť na sebavedomú jazdu plnú šmykov vozidla obutého pneumatikami s hrotmi, ktoré sú mimochodom v Colorade, kde Jeff Zwart žije, legálne.


 

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY