vytisknout velikost písma Jeff Zwart ukázal ďalšie svoje Porsche 356 a takto s ním driftoval na snehu

Že sa Porsche 356 z počiatku päťdesiatych rokov hodí len ako exponát do múzea? Jeff Zwart opäť dokazuje, že sa s ním dá stále pekne aj jazdiť...
Jeff Zwart ukázal ďalšie svoje Porsche 356 a takto s ním driftoval na snehu

Jeff Zwart toho počas svojho života stihol už veľa, okrem iného úspešne doviedol na vrchol Pikes Peak už celý rad rôznych automobilov, z ktorých väčšina niesla na svojich kapotách emblém automobilky Porsche. V marci sme vám dokázali, že Zwart vie v riadne svižnom tempe povodiť aj svoje kupé Porsche 356 s číslom podvozku 50, ktoré patrí medzi najcennejšie zachované historické vozidlá značky Porsche z prvej série vyrábanej po roku 1948 ešte v rakúskom Gmünde...

Teraz Jeff Zwart vyviezol ďalšie zo svojich vozidiel Porsche, pričom tentoraz išlo o kupé 356 z roku 1953. Vzniklo pôsobivé, trochu nostalgicky ladené video, na ktorom sa striedajú Jeffove šmyky na zasneženej ceste s prestrihmi z jeho jázd na Pikes Peak. Na videu sa môžete tešiť na sebavedomú jazdu plnú šmykov vozidla obutého pneumatikami s hrotmi, ktoré sú mimochodom v Colorade, kde Jeff Zwart žije, legálne.


 

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY