vytisknout velikost písma Jeep poodhalil nové štúdie Cherokee Dakar a Wrangler MOJO

Automobilka Jeep pripravila pre veľkonočnú jazdu Easter Jeep Safari v Utahu dvojicu špecifických konceptov. Máme prvé zábery.
Jeep poodhalil nové štúdie Cherokee Dakar a Wrangler MOJO

Easter Jeep Safari je tradičným stretnutím majiteľov automobilov značky Jeep, ktoré sa tento rok koná v dňoch 13. až 20. apríla v Utahu. Značka Jeep tamojšie zhromaždenie obšťastní premiérou dvojice nových koncepčných štúdií, prvá vychádza zo súčasnej série Jeep Wrangler, druhá je adaptáciou modelu Jeep Cherokee. Ak patríte k tým, ktoré tento rok v Ženeve trochu sklamal nový Jeep Renegade, tu si možno trochu napravíte chuť.

Jeep Cherokee Dakar Wrangler MOJO 1.jpgJeep Cherokee Dakar Wrangler MOJO 2.jpg
Pripravovaná štúdia Jeep Wrangler MOJO a Jeep Cherokee Dakar

Štúdia Jeep Wrangler MOJO dostala výrazné, oranžovo-čierne lakovanie, nový nárazník s navijakom a veľké kolesá s pneumatikami do terénu. Cherokee Dakar zrejme ponúkne okrem off-roadového obutia tiež trochu rozšírené blatníky, zvýšenú svetlú výšku a červené akcenty. Viac toho zatiaľ k novinkám nevieme, ale vyznávači jazdy mimo vozovky so spevneným povrchom sa zrejme majú na čo tešiť.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY