vytisknout velikost písma Jeep poodhalil nové štúdie Cherokee Dakar a Wrangler MOJO

Automobilka Jeep pripravila pre veľkonočnú jazdu Easter Jeep Safari v Utahu dvojicu špecifických konceptov. Máme prvé zábery.
Jeep poodhalil nové štúdie Cherokee Dakar a Wrangler MOJO

Easter Jeep Safari je tradičným stretnutím majiteľov automobilov značky Jeep, ktoré sa tento rok koná v dňoch 13. až 20. apríla v Utahu. Značka Jeep tamojšie zhromaždenie obšťastní premiérou dvojice nových koncepčných štúdií, prvá vychádza zo súčasnej série Jeep Wrangler, druhá je adaptáciou modelu Jeep Cherokee. Ak patríte k tým, ktoré tento rok v Ženeve trochu sklamal nový Jeep Renegade, tu si možno trochu napravíte chuť.

Jeep Cherokee Dakar Wrangler MOJO 1.jpgJeep Cherokee Dakar Wrangler MOJO 2.jpg
Pripravovaná štúdia Jeep Wrangler MOJO a Jeep Cherokee Dakar

Štúdia Jeep Wrangler MOJO dostala výrazné, oranžovo-čierne lakovanie, nový nárazník s navijakom a veľké kolesá s pneumatikami do terénu. Cherokee Dakar zrejme ponúkne okrem off-roadového obutia tiež trochu rozšírené blatníky, zvýšenú svetlú výšku a červené akcenty. Viac toho zatiaľ k novinkám nevieme, ale vyznávači jazdy mimo vozovky so spevneným povrchom sa zrejme majú na čo tešiť.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY