vytisknout velikost písma Jeep Grand Cherokee už zase musí ísť do servisu. Tentokrát kvôli brzdám

Jeep Grand Cherokee už zase musí ísť do servisu. Tentokrát kvôli brzdám

Pomaly nie je mesiaca, aby sme sa nedozvedeli o tom, že Jeep Grand Cherokee musí ísť do servisu na ďalšiu zvolávaciu akciu. Niekedy sa dokonca aj zvolávacia akcia musí opakovať, ako posledne ohľadom pohonu strešného okna, keď pôvodná oprava nepomohla a auto mohlo znovu začať horieť.

Teraz sa problém týka bŕzd. Spolu s Jeepom Grand Cherokee putuje do servisu aj Dodge Durango. Pri exemplároch vyrobených medzi 9. decembrom 2015 a 14. januárom 2016 existuje riziko, že bol ľavý predný brzdový strmeň vyrobený zo zlého typu ocele.

Jeep sa bojí, že by mohol celý diel prasknúť, preto preventívne zvoláva autá na kontrolu. V dielni sa vykoná prehliadka dielu, jeho porovnanie s výrobnými kódy a prípadná výmena. Jeep zatiaľ nemá hlásené nehody alebo iné problémy spôsobené týmto dielom.

Automobilky Jeep a Dodge postupne vyzvú majiteľov áut, aby sa dostavili k prehliadkam. Pre vodičov nevydávajú nejaké osobitné odporúčania, auto možno prevádzkovať normálne. Podľa Jeepu sa jedná hlavne o preventívne opatrenie.

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY