vytisknout velikost písma Jeep Grand Cherokee už zase musí ísť do servisu. Tentokrát kvôli brzdám

Jeep Grand Cherokee už zase musí ísť do servisu. Tentokrát kvôli brzdám

Pomaly nie je mesiaca, aby sme sa nedozvedeli o tom, že Jeep Grand Cherokee musí ísť do servisu na ďalšiu zvolávaciu akciu. Niekedy sa dokonca aj zvolávacia akcia musí opakovať, ako posledne ohľadom pohonu strešného okna, keď pôvodná oprava nepomohla a auto mohlo znovu začať horieť.

Teraz sa problém týka bŕzd. Spolu s Jeepom Grand Cherokee putuje do servisu aj Dodge Durango. Pri exemplároch vyrobených medzi 9. decembrom 2015 a 14. januárom 2016 existuje riziko, že bol ľavý predný brzdový strmeň vyrobený zo zlého typu ocele.

Jeep sa bojí, že by mohol celý diel prasknúť, preto preventívne zvoláva autá na kontrolu. V dielni sa vykoná prehliadka dielu, jeho porovnanie s výrobnými kódy a prípadná výmena. Jeep zatiaľ nemá hlásené nehody alebo iné problémy spôsobené týmto dielom.

Automobilky Jeep a Dodge postupne vyzvú majiteľov áut, aby sa dostavili k prehliadkam. Pre vodičov nevydávajú nejaké osobitné odporúčania, auto možno prevádzkovať normálne. Podľa Jeepu sa jedná hlavne o preventívne opatrenie.

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Za koľko jazdí malý dieselový crossover? Čakajte výbornú spotrebu

Proti dieselom sa dnes brojí vo veľkom, ale nízka spotreba je ich neodškriepiteľná výhoda. Náš dlhodobo testovaný Peugeot 2008 je toho jasným dôkazom. Dlhodobá spotreba sa drží pod hranicou šiestich litrov.

16. 8. 2017 | Dalibor Žák
Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Test Mercedes-Benz E 220 d All-Terrain vs. Volvo V90 Cross Country D5

Nie že by Volvo bolo výrazne horšie, ale keby sme si mali vybrať, zložíme zálohu v Mercedese. A pokojne by sme sa uspokojili aj s tým štvorvalcom.

15. 8. 2017 | Dalibor Žák
Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

Za volantom BMW E39 M5 (1999): Splnený sen

BMW M5 generácie E39 patrí k najkultovejším emkovým bavorákom.. Vo svojej dobe budilo úžas výkonom 294 kW (400 koní). Jazda skoro dvadsaťročným supersedanom pôsobí opojne aj dnes, hlavne vďaka charakternému motoru. Pokiaľ o M5 uvažujete, počítajte s nákladmi na prevádzku a údržbu v poriadku stoviek eur ročne. Alebo aj viac.

13. 8. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY