vytisknout velikost písma Jeep chystá menší luxusný crossover. Mieri proti Range Roveru Evoque

Nový luxusný Jeep bude stáť na upravenej platforme modelov Jeep Renegade alebo Fiat 500X. V hre je aj možnosť, že by sa na európskom trhu predával pod značkou Fiat alebo dokonca Alfa Romeo.
Jeep chystá menší luxusný crossover. Mieri proti Range Roveru Evoque

Už na budúci rok by sme mohli vidieť koncept alebo dokonca predprodukčný exemplár nového crossoveru automobilky Jeep, ktorý v ponuke nahradí modely Patriot a Compass. Malo by ísť o model, ktorý sa postaví priamo proti Range Roveru Evoque.

Nový luxusný Jeep bude stáť na upravenej platforme modelov Jeep Renegade alebo Fiat 500X. Vzniknúť by mala cestná a aj "off-road" verzia s rozdielnym nastavením podvozku a mierne odlišným dizajnom nárazníkov. Cestná verzia bude tiež len ako predokolka.

Pod kapotou by sa mal prvýkrát objaviť nový dvojlitrový štvorvalec s preplňovaním, pomenovaný Hurricane a využívajúci novú generáciu koncernového systému MultiAir. Vo svojej vrcholnej forme ponúka výkon okolo 220 kW (300 k) a jedná sa o pomerne kompaktný a ľahký motor. V ponuke automobilky nahradí jednotky 2,4 l a šesťvalce.

Ešte nie je známe, ako bude nový Jeep pomenovaný. V princípe pôjde o akýsi zmenšený Grand Cherokee s cenou okolo 35-tisíc eur za základný model. V hre je aj možnosť, že by sa na európskom trhu predával pod značkou Fiat alebo dokonca Alfa Romeo. O jej SUV sa už tiež hovorilo.

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Test Mercedes-Benz AMG GT R

Možno prišiel z pekla, ale tých menej šťastlivcov, ktorí si ho budú môcť kúpiť, odvezie rovno do vodičského raja.

20. 6. 2017 | Dalibor Žák
Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Test motocyklu Honda CRF1000L Africa Twin: Ku koreňom

Mohutný zvukový prejav urobí s zážitkom jazdy divy a motor odovzdáva svoju silu presne v tých otáčkach, kde ju oceníte najviac pri jazde na neznámych kľukatých cestách alebo práve mimo asfaltu. Čo je kráľovská disciplína tejto Hondy.

19. 6. 2017 | Dalibor Žák
Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima Sportswagon GT v dlhodobom teste: Na brzde obstála

Kia Optima GT sa dodáva výhradne s motorom 2.0 T-GDI. Výrobca sľubuje 180 kW a 350 Nm, my sme namerali ešte vyššie maximá. Krútiaci moment sa drží nad nominálnou hodnotou v intervale 1400-4500 min-1.

15. 6. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY