vytisknout velikost písma Jeep Cherokee pozná slovenské ceny. Za naftový štvorvalec zaplatíte cez 40 tisíc eur

Jeep Cherokee pozná slovenské ceny. Za naftový štvorvalec zaplatíte cez 40 tisíc eur

Nová generácia Jeepu Cherokee dorazila na slovenský trh. Na svete je tak aj oficiálny cenník. Najdostupnejšia verzia s predným pohonom a naftovým štvorvalcom s výkonom 140 koní vyjde zhruba na 33 tisíc eur. Naopak na vrchole nájdeme benzínový šesťvalec Pentastar, výbavu Limited a cenovku 47 tisíc eur.

Prevažná časť ponuky pre Jeep Cherokee zahŕňa naftový dvojliter. Slabšia verzia vyprodukuje 140 koní a má šesťstupňovú manuálnu prevodovku. Toto prevedenie je k dispozícii ako predokolka, ale aj s jednoduchým pohonom všetkých kolies Jeep Active Drive I. Za 38 500 eur potom zaobstaráte rovnaký motor, no naladený na 170 koní a spojený s deväťstupňovým automatom. Rovnakú konfiguráciu s výbavou Limited kúpite za 43 600 eur.

Najlacnejší benzín v ponuke, teda šesťvalec Pentastar, vyjde na 45 500 eur. Konkrétne ide o verziu Trailhawk s deväťstupňovým automatom a systémom pohonu Jeep Active Drive Lock. Šesťvalec v prevedení Limited potom kúpite za už spomínaných 47 tisíc.

Aj keď sa ceny môžu zdať pomerne vysoké, Jeep zodpovedá bohatou výbavou. Už základný Longitude ponúkne napríklad tempomat, bezkľúčový vstup, dvojzónovú klimatizáciu, elektricky ovládané všetky okná, sedemnásťpalcové liate disky, systém Selec-Terrain a multimediálny systém UConnect.

Trailhawk navyše pridá asistent pre zjazd kopcov, terénny podvozok, ochranné kryty, celoročné pneumatiky a systém Selec-Speed ​​Control. Vrcholná úroveň Limited potom stojí na osemnásťpalcových kolesách, ponúkne vyhrievané sedadlá, parkovaciu kameru, kožené sedadlá alebo bi-xenónové svetlomety.

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon FR 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: ide pekne, ale Cupra to nie je

Seat Leon 1.4 TSI 110 kW by mal akcelerovať na 100 km/h za 8 sekúnd. My sme sa nedostali pod 9,5 s. Pokusy o rýchly rozjazd komplikujú obmedzenia otáčok aj nevypínatelná stabilizácia. Porovnanie s SUV Ateca ale ukazuje, že v diaľničnom tempe je hatchback rýchlejší. Z 80 na 120 km/h zrýchľuje Leon lepšie než napríklad roadstery Fiat 124 Spider a Mazda MX-5.

17. 10. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Test jazdeniek: BMW 525d E60 vs Škoda Octavia III 2.0 TDI

Za 10 až 12 tisíc eur je na trhu ojazdených áut mimoriadne dobrý výber. Na dosah sa dostávajú skôr veľmi drahé prémiové vozidlá. Desaťročný bavorák je stále príjemné a hodnotné auto. Moderná Octavia sa ale popri staršom BMW nemusí hanbiť. Zadarmo rozhodne nebude jazdiť ani jeden z týchto vozov.

10. 10. 2017 | Dalibor Žák
Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda 1101 VO/P vs. Škoda KodiaQ: K obrane vlasti pripravený!

Škoda VO vznikla na nezmenenom chrbticovom ráme Škody 1101. VO znamená "vojenská otvorená", P "pohotovostná". Počas štyroch rokov vyšlo z českých závodov v Mělníku a Chocni celkom 4237 kusov. Všetku terénnu výbavu tvorila štandardná, 19cm svetlá výška a vyslobodzovacia lopata na boku.

9. 10. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY