vytisknout velikost písma Jeep Cherokee pozná slovenské ceny. Za naftový štvorvalec zaplatíte cez 40 tisíc eur

Jeep Cherokee pozná slovenské ceny. Za naftový štvorvalec zaplatíte cez 40 tisíc eur

Nová generácia Jeepu Cherokee dorazila na slovenský trh. Na svete je tak aj oficiálny cenník. Najdostupnejšia verzia s predným pohonom a naftovým štvorvalcom s výkonom 140 koní vyjde zhruba na 33 tisíc eur. Naopak na vrchole nájdeme benzínový šesťvalec Pentastar, výbavu Limited a cenovku 47 tisíc eur.

Prevažná časť ponuky pre Jeep Cherokee zahŕňa naftový dvojliter. Slabšia verzia vyprodukuje 140 koní a má šesťstupňovú manuálnu prevodovku. Toto prevedenie je k dispozícii ako predokolka, ale aj s jednoduchým pohonom všetkých kolies Jeep Active Drive I. Za 38 500 eur potom zaobstaráte rovnaký motor, no naladený na 170 koní a spojený s deväťstupňovým automatom. Rovnakú konfiguráciu s výbavou Limited kúpite za 43 600 eur.

Najlacnejší benzín v ponuke, teda šesťvalec Pentastar, vyjde na 45 500 eur. Konkrétne ide o verziu Trailhawk s deväťstupňovým automatom a systémom pohonu Jeep Active Drive Lock. Šesťvalec v prevedení Limited potom kúpite za už spomínaných 47 tisíc.

Aj keď sa ceny môžu zdať pomerne vysoké, Jeep zodpovedá bohatou výbavou. Už základný Longitude ponúkne napríklad tempomat, bezkľúčový vstup, dvojzónovú klimatizáciu, elektricky ovládané všetky okná, sedemnásťpalcové liate disky, systém Selec-Terrain a multimediálny systém UConnect.

Trailhawk navyše pridá asistent pre zjazd kopcov, terénny podvozok, ochranné kryty, celoročné pneumatiky a systém Selec-Speed ​​Control. Vrcholná úroveň Limited potom stojí na osemnásťpalcových kolesách, ponúkne vyhrievané sedadlá, parkovaciu kameru, kožené sedadlá alebo bi-xenónové svetlomety.

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Porsche Panamera 4S Diesel na brzde: Čo keď chýba elektrický kompresor?

Po Audi SQ7 sme zmerali reálny výkon rovnakého motora použitého v Porsche Panamera 4S Diesel. Obe jednotky sa ale líšia systémom preplňovania. Panamera nemá elektrický kompresor. Absencia elektrického kompresora sa prejaví najmä na nástupe krútiaceho momentu v nízkych otáčkach.

20. 1. 2017 | Dalibor Žák
Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Elektrický test: Hyundai Ioniq Electric vs. BMW i3 94 Ah vs. Nissan Leaf 30 kWh

Ak dnes chcete elektrický automobil, máte si z čoho vyberať. My sme si vybrali tri a veľmi podrobne ich porovnali.

19. 1. 2017 | Dalibor Žák
BMW X4 xDrive20d vs. Mercedes-Benz GLC Coupé 250d 4Matic: v stopách X6

BMW X4 vs. Mercedes-Benz GLC

Vzhľadom na úspech BMW X6 je vlastne prekvapujúce, ako dlho zostával tento model v pomyselnej kategórii "prémiových SUV so splývajúcou strechou" osamotený. Aj v samom závere roku 2016, keď tento porovnávací test vznikal, boli na trhu len štyri také autá od dvoch značiek: X6, jeho priamy súper (zlé jazyky by mohli povedať "kópia") v podobe Mercedesu GLE Coupé - a menší súrodenci oboch gigantov, BMW X4 a Mercedes-Benz GLC Coupé. Práve tie sme pozvali k dnešnému duelu.

10. 1. 2017 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY