vytisknout velikost písma Jeep Cherokee a Infiniti Q50 sú pre hackerov najľahšia korisť

Jeep Cherokee a Infiniti Q50 sú pre hackerov najľahšia korisť

Po internete koluje množstvo rôznych rebríčkov, ale s tým, o ktorom niektoré zdroje aktuálne hovoria, sme sa ešte nestretli. Dvaja experti (Charlie Miller a Chris Valasek) v oblasti počítačovej bezpečnosti vytvorili na základe výskumu zoznam áut, ktoré sú najviac ohrozené útokmi zo strany hackerov. Medzi tri najohrozenejšie modely patria Infiniti Q50, Jeep Cherokee a Cadillac Escalade.

Podrobnosti výskumu by mali byť prezentované dnes, pričom kompletná správa bude údajne zverejnená ešte tento týždeň. Bohužiaľ v rámci výskumu nebola priamo testovaná odolnosť automobilov voči útokom, experti iba hodnotili možnosti, ktoré sa ponúkajú, ak by niekto chcel cez počítač získať kontrolu nad systémami a s ich pomocou spôsobiť fyzické poškodenie vozidla.

Na opačnej strane rebríčka, teda medzi trojicou automobilov, ktorá dáva hackerom najmenej možností, nájdeme Dodge Viper, Audi A8 a Hondu Accord.

Zdroj: AutoGuide

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Škoda Superb 2.0 TSI 4×4 vs. BMW M760Li xDrive

Britskí kolegovia porovnali BMW 760Li xDrive a Škodu Superb 2.0 TSI 4×4. Obe spomínané autá sa v našej redakcii už zastavili, preto sme sa pozreli na presné čísla nameranej dynamiky. Superb na dvanásťvalec ani zďaleka nemá, ale skutočne dobre brzdí.

20. 11. 2017 | Dalibor Žák
Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Test jazdenky: Škoda Fabia RS 1.4 TSI je zaujímavá, ale veľmi riziková

Fabiu RS by sme odporučili niekomu, kto je fanúšik značky a podobné auto chce pre radosť napríklad ako druhý alebo tretí kus do svojej flotily s tým, že toho za rok príliš veľa nenabehne.

14. 11. 2017 | Dalibor Žák
Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Seat Leon 1.4 TSI ACT v dlhodobom teste: Ako je na tom s výkonom?

Motor 1.4 TSI ACT má udávaný výkon 110 kW a krútiaci moment 250 Nm. Dlhodobo testovaný Seat Leon predviedol na valcovej skúšobni ešte lepšie hodnoty a najmä veľmi priaznivé priebehy. Krútiaci moment zostáva v prakticky celom rozsahu bežne používaných otáčok nad udávanou maximálnou hodnotou.

13. 11. 2017 | Jiří Červenka

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY