vytisknout velikost písma Jeep Cherokee a Infiniti Q50 sú pre hackerov najľahšia korisť

Jeep Cherokee a Infiniti Q50 sú pre hackerov najľahšia korisť

Po internete koluje množstvo rôznych rebríčkov, ale s tým, o ktorom niektoré zdroje aktuálne hovoria, sme sa ešte nestretli. Dvaja experti (Charlie Miller a Chris Valasek) v oblasti počítačovej bezpečnosti vytvorili na základe výskumu zoznam áut, ktoré sú najviac ohrozené útokmi zo strany hackerov. Medzi tri najohrozenejšie modely patria Infiniti Q50, Jeep Cherokee a Cadillac Escalade.

Podrobnosti výskumu by mali byť prezentované dnes, pričom kompletná správa bude údajne zverejnená ešte tento týždeň. Bohužiaľ v rámci výskumu nebola priamo testovaná odolnosť automobilov voči útokom, experti iba hodnotili možnosti, ktoré sa ponúkajú, ak by niekto chcel cez počítač získať kontrolu nad systémami a s ich pomocou spôsobiť fyzické poškodenie vozidla.

Na opačnej strane rebríčka, teda medzi trojicou automobilov, ktorá dáva hackerom najmenej možností, nájdeme Dodge Viper, Audi A8 a Hondu Accord.

Zdroj: AutoGuide

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman: Juniorská extraliga

BMW M2 Coupé vs. Porsche Cayman

Návrat ku koreňom. Novodobá E46 M3. Najšoférskejšie BMW. Tak a podobne sa písalo o novom BMW M2 ešte predtým, ako ktokoľvek z ľudí mimo automobilku zasadol za jeho volant. Ako by si do neho chcelo tvrdé jadro najvernejších aj širšia komunita motoristických nadšencov premietnuť priania a očakávania, ktoré aktuálne produkcia značky BMW napĺňa len čiastočne alebo vôbec.

22. 11. 2016 | Dalibor Žák
Zmerali sme Škodu KodiaQ: ako zrýchľuje a koľko priestoru ponúka?

Škoda KodiaQ

Prvýkrát sme sa odviezli s novou Škodou KodiaQ. Na medzinárodnej prezentácii sme vyskúšali motorizácie 2.0 TDI 140 kW 4 × 4 DSG a 1.4 TSI 110 kW DSG.

19. 11. 2016 | Dalibor Žák
Tri generácie BMW 5 v porovnaní ojazdených áut: E39 vs. E60 vs. F10

Tri generácie BMW 5

Poľská dodávka konečne uhýba do pravého pruhu a prvýkrát mám možnosť zošliapnuť pedál v BMW 530d E60 na podlahu. Automat si podradí o dve rýchlosti a päťka s mocným záťahom vyrazí dopredu. Okolo diaľničného limitu sa preženie s nenútenou samozrejmosťou. Pri tachometrových 140 km/h zapínam tempomat, automaticky sa usadí na šestke a cesta ubieha akoby sama o sebe.

10. 11. 2016 | Dalibor Žák

NAJČÍTANEJŠIE ČLÁNKY